آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سرقت طلاهای زن مسن به دست همسایه



زنی که به خانه پیرزن همسایه دستبرد زده و طلاهای او را سرقت کرده بود، به دام افتاد.

 

به گزارش شرق؛روز بیست‌و‌سوم آبان‌ خبر وقوع سرقت منزل به کلانتری 136 فرجام اعلام و با حضور مأموران گشت کلانتری پرونده اولیه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع داده شد. شاکی در تحقیقات اولیه گفت: بعد از اینکه مادرم به محل نگهداری طلاهای خود رفت، متوجه شد همه طلاها به ارزش تقریبی یک‌میلیارد‌و 500 میلیون ریال سرقت شده است، اما از زمان دقیق وقوع سرقت اطلاعی نداریم.

 

کارآگاهان در گام اول عازم محل وقوع سرقت شدند و پس از بررسی صحنه جرم و بازدید محل نگهداری طلاها به این نتیجه رسیدند که سرقت از‌سوی فردی آشنا انجام شده است.

 

شاکی و مادر او به پلیس آگاهی دعوت شدند و تحقیقات تکمیلی درباره افرادی که به منزل مادر شاکی رفت‌وآمد دارند، انجام و مشخص شد در طبقه فوقانی خانه مال‌باخته یک زوج جوان ساکن هستند و بعضی اوقات زن همسایه برای نظافت و کمک به مادر شاکی به خانه او می‌رود و بعد از سرقت نیز اظهار‌نظرها و رفتارهای مشکوکی داشته است. زن همسایه با دستور قضائی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر مقدار 43 گرم از طلاهای مسروقه که به‌صورت ماهرانه‌ای به دست متهم در پشت‌بام داخل کولر جاساز شده بود، کشف شد. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی اعتراف کرد فقط 43 گرم طلا دزدیده و بعد از سرقت طلاهای شاکی را به یک دست‌فروش در محدوده سبزه‌میدان داده و با طلاهای کشف‌شده تعویض کرده و ادعای شاکی مبنی‌بر اینکه طلا بیش از صد گرم بوده، کذب است.

 

با‌این‌حال تحقیقات از متهم ادامه یافت و او در ادامه به سرقت 65 گرم طلاهای دیگر معترف شد و گفت: طلاها را پس از سرقت به یکی از آشنایان خود به اسم سیامک که کارگاه طلا‌سازی دارد، داده و 43 گرم از آن را تعویض کرده و مابقی را که چیزی در حدود 65 گرم بوده، به او فروخته است. سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: دستور جلب سیامک نیز صادر و در نهایت مابقی طلاها نیز از سیامک کشف و به شاکی مسترد شد و زن همسایه با صدور قرار تأمین مناسب برای تحمل کیفر روانه زندان شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------