ماجرای راننده‌ای که توسط دختر جوان به قتل رسید



با اظهارات ضد و نقیض و ادعاهای دختر 18 ساله ای که راننده تبعه خارجی پژو پارس سفید رنگ را در یکی از خیابان های مشهد به قتل رساند، معمای این پرونده جنایی ، پیچیده تر شد. 

 به گزارش خراسان؛شب پنج شنبه گذشته، رهگذران و اهالی خیابان مفتح شرقی، پیکر غرق در خون جوانی را دیدند که کنار خودروی پژو پارس سفیدرنگ روی آسفالت خیابان افتاده است و دختری وحشت زده نیز قصد فرار از محل را دارد.در همین حال شهروندان با نیروهای امدادی تماس گرفتند و از فرار دختر مذکور نیز جلوگیری کردند.

 

دقایقی بعد اورژانس از راه رسید و پیکر خون آلود راننده 35 ساله را درحالی به بیمارستان انتقال داد که دختر یاد شده هم تحویل نیروهای انتظامی شد. گزارش خراسان حاکی است هنوز ساعتی از این ماجرای تلخ نگذشته بود که خبر مرگ راننده پژو پارس به نیروهای کلانتری گزارش شد و به این ترتیب یک معمای جنایی دیگر مقابل قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفت. با توجه به اهمیت موضوع، قاضی احمدی نژاد به همراه گروه ورزیده ای از کارآگاهان اداره جنایی و عوامل بررسی صحنه جرم، عازم بیمارستان شد و به تحقیق در این باره پرداخت. تحقیقات مقدماتی بیانگر آن بود که راننده 35 ساله بر اثر عوارض ناشی از اصابت ضربه چاقو به سمت چپ قفسه سینه جان باخته است اما اثر گازگرفتگی با دندان نیز روی دست وی نمایان بود.

 

 با انجام تحقیقات مقدماتی در بیمارستان، دامنه بررسی های میدانی به محل وقوع جنایت در خیابان شهید مفتح شرقی کشید و پس از بررسی های تخصصی و کارشناسی، بازجویی از دختر 18 ساله متهم به قتل در حضور قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد آغاز شد. این دختر که ابتدا خود را با هویت جعلی «ملیحه» معرفی می کرد با ادعایی عجیب گفت: کنار خیابان ایستاده بودم که راننده پژو پارس کنارم توقف کرد من هم مسیری را گفتم و سوار شدم اما هنوز مسافت زیادی طی نکرده بودیم که راننده پیشنهاد رابطه غیراخلاقی به من داد. من هم که باردار بودم از این پیشنهاد ناراحت شدم و درگیری بین ما رخ داد. در همین گیر و دار راننده پژو پارس چاقویی بیرون کشید که من با آرنج زدم و چاقو به سینه خودش فرو رفت اما زمانی که از ترس قصد فرار داشتم توسط رهگذران در محل حادثه دستگیر شدم.

 

 با توجه به اظهارات عجیب و باورناپذیر دختر 18 ساله که با بررسی های مقام قضایی در صحنه وقوع جنایت مطابقت نداشت، این دختر متهم به قتل با دستور قاضی احمدی نژاد در اختیار کارآگاهان اداره جنایی آگاهی قرار گرفت تا بازجویی ها به شیوه ای تخصصی ادامه یابد.در همین حال گروه ویژه ای از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) تحقیقات گسترده ای را درباره ادعاهای دختر جوان آغاز کردند که در نهایت مشخص شد نام واقعی او «پریسا- ر» است و دو بار سابقه فرار از منزل را دارد و همچنین ادعای بارداری او نیز دروغ است. این گونه بود که متهم به قتل با دیدن شواهد و دلایل انکارناپذیر ماجرای این جنایت هولناک را به گونه دیگری روایت کرد.

 

او که به مواد مخدر صنعتی هم اعتیاد دارد در بازجویی های ویژه به سروان منفرد (افسر پرونده) گفت: وقتی سوار خودروی راننده جوان (تبعه کشور همسایه) بودم با پیشنهاد غیراخلاقی او، قصد داشتم از خودرو پیاده شوم که درگیری بین ما رخ داد و من که مقاومت می کردم چاقویی را از کیفم بیرون آوردم و ضربه ای به قفسه سینه اش زدم و با گاز گرفتن دستش، می خواستم فرار کنم که مردم مرا گرفتند و تحویل پلیس دادند. به گزارش خراسان، ادعاهای ضد و نقیض این دختر درحالی است که فرضیه اخاذی با تهدید چاقو نیز مطرح شده است و بررسی های کارآگاهان با دستورات ویژه و راهنمایی های قاضی احمدی نژاد همچنان ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------