آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

۵ کوهنورد در ارتفاعات دریاچه تار دماوند مفقود شدند



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که ۵ کوهنورد در ارتفاعات دریاچه تار دماوند از شب گذشته مفقود شده و تلاش امدادگران جمعیت برای یافتنشان ادامه دارد، گفت: تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران با یک فروند بالگرد جهت تسریع در عملیات نجات به محل حادثه اعزام شد. 

شاهین فتحی روز چهارشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: در ساعت ۲۲ شب گذشته گزارشی مبنی بر مفقودی ۵ کوهنورد در ارتفاعات دریاچه تار دماوند به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران اعلام شد.

 

وی ادامه داد: پس از بررسی های لازم مشخص شد یک تیم ۵ نفره که قصد صعود به ارتفاعات زرین کوه را داشته اند، در مسیر بازگشت به دلیل کولاک در ارتفاعات مسیر خود را گم کرده و به سمت ارتفاعات دریاچه تار که در شهرستان دماوند واقع است حرکت می کنند.

 

فتحی با اشاره به این که برف زیادی در منطقه دریاچه تار دماوند وجود داشت، اذعان کرد: در ساعت اولیه حادثه دو تیم امداد و نجات از هلال احمر شهرستان دماوند به منطقه حادثه اعزام گردید اما به دلیل وجود برف فراوان امکان ادامه عملیات جستجو و نجات میسر نشد.

 

وی ادامه داد: با هماهنگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از صبح امروز تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران به همراه یک فروند بالگرد به ارتفاعات دریاچه تار اعزام شده و عملیات جستجو و نجات جهت پیدا کردن این کوهنوردان در حال انجام است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: از هموطنان درخواست داریم، اخبار حوادث را از رسانه های معتبر دنبال کنند و در مواجهه با حوادث جاده ای یا کوهستان و در صورت نیاز  امدادرسانی در این حوادث با شماره تلفن ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------