شلیک با سلاح دوربین دار!



مرد عینکی که به همراه سه فرزندش جنایت مسلحانه وحشتناکی را با سلاح دوربین دار به شیوه سریال ماتادور، در مشهد رقم زدند، در حالی با صدور دستورات ویژه قضایی تحت پیگرد قانونی قرار دارند که دوشنبه گذشته یکی از متهمان این پرونده قطور به دام افتاد.

به گزارش خراسان، ماجرای این جنایت مسلحانه پانزدهم اسفند سال گذشته هنگامی رخ داد که چندین نفر به دلیل اختلافات ملکی در اطراف روستای خرق مشهد با یکدیگر درگیر شدند. در این نزاع مسلحانه که با شلیک از انواع سلاح های جنگی و شکاری و دوربین دار ادامه یافت، جوانی به نام سعید به قتل رسید و سه نفر دیگر که خون آلود روی زمین افتاده بودند به دلیل شدت جراحات به بیمارستان طالقانی مشهد انتقال یافتند.

 

گزارش خراسان حاکی است، همزمان با فرار عاملان این نزاع مسلحانه وحشتناک، مراتب از سوی نیروهای انتظامی به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گزارش شد و بدین ترتیب دقایقی بعد قاضی دکتر حسن‌زرقانی به همراه گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی و عوامل بررسی صحنه جرم به طرف بیمارستان و محل وقوع جنایت حرکت کرد. تحقیقات میدانی مقام قضایی که تا سپیده دم روز بعد به طول انجامید بیانگر نزاعی مرگبار به خاطر فروش زمین های قولنامه ای قطعه بندی بود. با توجه به اهمیت ماجرا و با دستورات محرمانه قاضی دکتر زرقانی، تلاش گسترده کارآگاهان با استفاده از تجربیات سرهنگ جواد شفیع‌زاده  (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) برای واکاوی این نزاع مرگبار آغاز شد. بررسی های غیرمحسوس پلیس بیانگر آن بود که مرد 67 ساله ای به نام احمد ایرانی به همراه سه فرزندش(از جمله محمد ومهدی) در این نزاع مسلحانه حضور داشته‌  و به شیوه سریال «ماتادور» طرف های مقابل را هدف شلیک های مرگبار قرار داده اند.

 

ادامه بررسی های پلیس با توجه به شواهد موجود و اظهارات برخی افراد مطلع حاکی از آن بود که احمد، اسنادی از زمین های ده ها هکتاری منطقه را در دست دارد و هنگام خرید و فروش قولنامه ای زمین های مذکور، ادعای حق السهم می کند.

 

 در حالی که طبق تحقیقات و سوابق موجود، اهالی منطقه از درگیری و مشاجره با احمد و فرزندانش وحشت داشتند و سعی می‌کردند در برابر خواسته های آن ها تسلیم شوند، فردی بیش از 15 هکتار از زمین های اطراف را خریداری و برای فروش قطعه بندی می کند ولی او هم با اسنادی روبه رو می شود که «احمد» به آن ها نشان می دهد! 

 

در این میان دو نفر دیگر که از زمین های مذکور خریده بودند، روز حادثه در حال درختکاری بودند که یکی از فرزندان احمد با آن ها وارد مشاجره می شود و ادعا می کند که شما نباید در این زمین ها درخت بکارید وگرنه چنین و چنان می شود! 

 

خریداران نیز به «محمود» (فرد فروشنده) زنگ می زنند و بدین ترتیب محمود (مرد 41 ساله) به همراه دامادش به محل زمین های قطعه بندی شده می رود و این گونه مشاجره ای بین آن ها شروع می شود. دقایقی بعد با اشاره «احمد» به فرزندانش درگیری مسلحانه شکل می گیرد. 

 

درحالی که نزاع مسلحانه ادامه داشت، یکی از بنگاه داران محلی نیز برای خاتمه دادن به این نزاع وارد ماجرا می شود و از «احمد» می خواهد تا این حادثه خونین را به پایان برساند ولی با حضور احمد و فرزندان دیگرش در محل حادثه، این نزاع مرگبار با انواع سلاح های جنگی، شکاری و دوربین دار ادامه می یابد تا این که جوان 31 ساله ای به نام سعید به قتل می رسد و عاملان نزاع نیز از محل می گریزند.

 

  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

 

  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

به گزارش خراسان، با به دست آمدن این اطلاعات، تحقیقات کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای دستگیری متهمان به جنایت وارد مرحله جدیدی شد اما احمد به همراه فرزندانش به مکان نامعلومی گریخته بود.

 

او که طبق شواهد موجود همواره مسلح است و بیش از 10 فقره سابقه کیفری دارد، اکنون به همراه ضاربان دیگر تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است.

 

در همین حال با رصدهای اطلاعاتی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، روز دوشنبه گذشته یکی از متهمان (فرزند احمد) با استفاده از شگردهای اطلاعاتی به دام افتاد و با دستور مقام قضایی روانه زندان شد تا زوایای پنهان این جنایت وحشتناک فاش شود. از سوی دیگر نیز به دستور قاضی دکتر حسن زرقانی (قاضی ویژه قتل عمد) تصاویر بدون پوشش احمد و دو تن دیگر از فرزندانش که متهم به جنایت مسلحانه هستند، در روزنامه خراسان درج می شود تا چنان چه افرادی از مخفیگاه آنان اطلاع دارند، مراتب را به پلیس 110 یا به شماره 09357231094 اطلاع دهند.

 

 سجادپور

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------