قاتل جوان ۲۷ساله در بوشهر دستگیر شد



فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم به قتلی که پس از ارتکاب جنایت متواری و مخفی شده بود کمتر از ۴۸ ساعت پس از وقوع حادثه شناسایی و دستگیر شد.

 سرهنگ حیدر سوسنی در بیان جزئیات این خبر گفت: ساعت ۴ بامداد جمعه چهارم تیرماه وقوع قتل جوانی ۲۷ ساله در حاشیه جاده منتهی به روستای «چهار برج» از توابع شهرستان «دشتستان» به پلیس اعلام شد.

 

وی اضافه کرد: عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان بلافاصله در محل وقوع جنایت حضور یافتند.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار کرد: در بررسی های تخصصی از صحنه جرم، مشخص شد جوان ۲۷ ساله بر اثر اصابت گلوله اسلحه کلت کمری به قتل رسیده و در کنار وی یک دستگاه خودرو سواری در حاشیه جاده رها شده بود.

 

سرهنگ سوسنی بیان کرد: کارآگاهان پلیس با بررسی دقیق و کارشناسی صحنه وقوع جرم اقدامات لازم جهت شناسائی و دستگیری قاتل را در دستور کار قرار دادند.

 

به گفته رییس پلیس استان بوشهر، در نتیجه اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه عامل جنایت کمتر از ۴۸ ساعت پس از ارتکاب قتل در شهر «برازجان» شناسایی شد.

 

وی عنوان کرد: متهم که سوابق متعددی از شرارت دارد در حالی که مسلح بود قصد درگیری مسلحانه با مأموران پلیس را داشت ولی با سرعت عمل تیم عملیاتی قبل از هر اقدامی دستگیر و یک قبضه کلت کمری و یک اسلحه کلاشینکف از وی کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم در بازجوئی های انجام شده در برابر شواهد و قرائن پلیس ضمن اعتراف به ارتکاب قتل، انگیزه خود را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------