مستأجر خیانتکار دزد جهیزیه بود



مستأجر خیانتکار که جهیزیه 500 میلیون تومانی را سرقت کرده بود، به دام افتاد.

به گزارش شرق، نهم بهمن سال گذشته یکی از شهروندان به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران مراجعه و شکایتی را مطرح کرد. او گفت: ششم بهمن‌ماه یک باب انباری به مساحت 50 مترمربع را به شخصی که خود را امید معرفی کرده بود، اجاره دادم. او متعهد شد تمام وسایل جهیزیه من را که در انباری گذاشته بودم حفظ و نگهداری کند و مسئولیت هرگونه کم‌و‌کسری آن را به عهده بگیرد.

 

بعد از بستن قرارداد به امید گفتم یک نسخه از کارت ملی و سندی از محل سکونت خود را ارائه کند تا خیالم راحت شود اما او به بهانه‌های مختلف مدارک را نیاورد و بعد از دریافت کلید دیگر به تماس‌های مکرر من جواب نداد. درحالی‌که به موضوع مشکوک شده بودم بعد از یک هفته به قوه قضائیه مراجعه کردم و درخواست فسخ قرارداد را ارائه دادم. بعد از دو ماه متوجه شدم مستأجر خیانت در امانت کرده و تمام جهیزیه را که جمعا 500 میلیون تومان ارزش داشت، به سرقت برده است.

 

کارآگاهان بعد از دریافت این شکایت، تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق به شناسایی هویت اصلی متهم به نام سعید شدند. پس از شناسایی هویت متهم آدرس محل سکونت او در محدوده رباط‌کریم به ‌دست آمد. مأموران در گام بعدی سعید را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

 

متهم وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به جرمش اعتراف کرد و گفت: آن انباری به مساحت 50 متر را در ازای پیش‌پرداخت و اجاره‌بها از شاکی کرایه کردم و با او قرارداد بستم اما بعد از مدتی اموال او را که داخل انباری بود به سرقت بردم.

 

سرهنگ کارآگاه کیانوش ناصری، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ با تأیید این خبر گفت: تعدادی از اموال شاکی از متهم کشف و به او بازگردانده شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------