آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

موبایل‌قاپی با پای مصنوعی



سارق سابقه‌دار که در جریان نخستین دستگیری یک پایش را از دست داده بود، پس از آزادی با پای مصنوعی راهی سرقت می‌شد.

به گزارش همشهری، بیست و دوم آبان‌ماه مأموران کلانتری 124قلهک هنگام گشت‌زنی در یکی ازخیابان‌های شمال تهران 2مرد را هنگام سرقت موبایل فردی مشاهده کردند و برای دستگیری آنها وارد عمل شدند. 2 سارق پس از قاپیدن گوشی موبایل طعمه خود از محل متواری شدند تا اینکه پلیس را در یک قدمی خود دیدند.

 

با وجود این حاضر به تسلیم نبودند و به فرار خود ادامه دادند تا اینکه در جریان عملیات تعقیب و گریز، مأموران تیرهوایی شلیک کردند که همین باعث شد تا 2 موبایل قاپ دستگیر شوند. ماموران کلانتری در بازرسی از متهمان، علاوه بر کشف گوشی‌های سرقتی، مسئله عجیبی را کشف کردند. آنطور که معلوم شد یکی از سارقان پای مصنوعی داشت و با این شرایط نیز سرقت می‌کرد. تحقیقات نشان داد که او چند سال قبل هنگام سرقت توسط پلیس شناسایی شد و تصمیم به فرار گرفت.

 

در آن عملیات تعقیب و گریز، دزد سابقه دار که قصد داشت هرطور شده از دست پلیس فرار کند در خیابان تصادف کرد و همین موجب شد تا پای راست خود را از دست بدهد. سرهنگ محمد قاسم طرهانی جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در این‌باره گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری اعتراف کردند که به صورت سریالی در مرکز و شمال تهران دست به موبایل قاپی می‌زدند. سرهنگ طرهانی خاطرنشان کرد: تحقیق از متهمان برای شناسایی شاکیان دیگر ادامه دارد و پرونده آنها نیز برای انجام تحقیقات تکمیلی به مرجع قضایی فرستاده شد.

 

زخمی شدن 2 بی‌گناه در درگیری مسلحانه اشرار 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت دو شرور مسلح در غرب تهران خبر داد که با تیراندازی نظم عمومی را برهم زده و باعث زخمی‌شدن 2رهگذر شده بودند. به گزارش همشهری، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: این درگیری در غرب تهران رخ داد و در جریان آن 8شرور با استفاده از سلاح شکاری ساچمه زنی با هم درگیر شدند که تیراندازی آنها باعث شد 2شهروند رهگذر از ناحیه کمر مجروح و به بیمارستان منتقل شوند.

 

وی افزود: تیم عملیات کلانتری مهرآباد در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند درگیری به‌دلیل اختلاف بین دو گروه خلافکار بوده و آنها بعد از تیراندازی بلافاصله با دو خودروی پراید و پژو ۲۰۶ فاقد پلاک، از محل متواری شدند. در این شرایط مأموران کلانتری با رصد‌های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی هویت این افراد را شناسایی کردند و این اطلاعات را در اختیار تمام واحد‌های گشت در تهران قرار دادند. این مقام انتظامی گفت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری ۱۱۸ستارخان یکی از متهمان را در غرب تهران شناسایی و در یک عملیات بازداشت کردند.

 

این متهم هنگام دستگیری، با استفاده از سلاح سرد به مأموران حمله‌ور، اما توسط مأموران مهار و بازداشت شد. موقوفه‌ای با بیان اینکه نفر دوم هم طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد، افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر درگیری و تیراندازی اعتراف کردند. رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ عنوان کرد: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------