آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

کارگر 17 ساله در میان آتش جان باخت



 اخبارحوادث  - شب گذشته رخ داد:
کارگر 17 ساله در میان آتش جان باخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک کارگاه مبل سازی و مرگ یک کارگر جوان خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران گفت: در ساعت 19:15دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از آتش سوزی گسترده در یک کارگاه مبل سازی 500 متر مربعی  در شهرک مرتضی گرد مطلع شدند و بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به همراه گروه نجات، خودرو تنفسی و تانکر آب عازم محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: محل حریق یک کارگاه 500 متر مربعی مبل‌سازی بود که 200 متر از این کارگاه مسقف و مملو از چوب و مبلمان که کاملا شعله ور بود و یک تن از کارگران نیز در محل محبوس شده بود.

ملکی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و با توجه به حجم زیاد آتش از دو طرف شروع به مهار آتش سوزی کردند و همچنین کارگر 17ساله را از میان شعله های آتش خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه به علت سوختگی مرگ وی تایید شد.

به گفته مقام مسئول در آتش نشانی علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است و محل پس از ایمن سازی در ساعت 21:02 عملیات به پایان رسید.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------