آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

موادمخدر در کیسه‌های برنج



فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری عامل توزیع مواد مخدر و کشف 10 کیلوگرم تریاک جاسازی شده در کیسه‌های برنج در این شهرستان خبر داد.

  برزو مهدی‌خانی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با عاملان تهیه و توزیع موادمخدر و گزارشات واصله مبنی براینکه فردی اقدام به قاچاق موادمخدر از نوع تریاک می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری عوامل انتظامی کلانتری شریف‌آباد ابهر پس از انجام یکسری کار اطلاعاتی متهم و محل‌های تردد او را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مسئول ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در کیسه‌های برنج جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

 مهدی‌خانی تصریح کرد: متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل بعدی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس تنها به برخورد با سوداگران مرگ خلاصه نشده، بلکه بحث پیشگیری از اعتیاد از طریق آگاه‌سازی و تنویر افکار عمومی نیز به طور جدی بیش از پیش در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

 اخبار  حوادث  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------