آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

قتل همسر سابق با شلیک 6 گلوله/ دو فرزند مقتول ناپدید شده‌اند + تصاویر



یک مرد اهل " امریکا " به اتهام قتل همسر سابق خود در دادگاه مجازات شد .

یک پدر 29 ساله اهل " دترویت " در ماه ژوئن 2014 همسر سابق 27 ساله خود را به قتل رساند و این در حالی است که دو فرزند آنها " کایلاهانتر " 6 ساله و " کریستین " 8 ماهه ناپدید شده اند .

براساس گزارش پلیس ، جنایت کار آقای " ارین جاستیک " همسر سابق خودخانم "آلیسا فاکس" را در یک جنایت برنامه ریزی شده در یک خانه ی متروکه حدود 6 مایل دورتر از مکانی که او در دترویت " زندگی می کرد با شلیک 6 گلوله به قتل رساند .

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز


همچنین از تاریخ ناپدید شدن خانم " آلیسا " 2 فرزند دختر 6 ساله و پسر 8 ماهه این زوج ناپدید شده اند که هنوز جستجوی پلیس برای یافتن آنها ثمری نداشته و برای پیدا کردن آنها 3000 دلار جایزه در نظر گرفته شده است .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد قربانی به همراه 2 فرزند خود ناپدید شده و یک ماه بعد جسد متلاشی شده ی خانم " فاکس " در یک خانه متروکه پیدا شد و پس از بررسی شواهد و اثر انگشت موجود در محل جنایت قاتل او آقای " جاستیک " در " آتلانتا " دستگیر و برای محاکمه به " میچگاان " آورده شد .

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز


همچنین همدست او که در انتقال و جابه جایی جسد  " فاکس " به جنایت کار کمک کرده بود به نام آقای " تیموتی جونز " 27 ساله بازداشت و او نیز در دادگاه محاکمه شد .

پلیس در ادامه افزود دختر 6 ساله آخرین با در مهد کودک دیده شده است و پس از آن هنگامی که پدر و مادر بزرگ به دنبال او به مهد کودک رفتند و او را نیافتند به خانه ی مادرش رفتند که از انجا متوجه ناپدید شد آلیسا و پسر 8 ماهه اش شدند و به پلیس گزارش دادند .

گفتنی است ،پدر جنایت کار این کودکان در رابطه با ناپدید شدن آنها متهم و مضنون نیست و هنوز هیچ اثر و نشانه ای از این گم شدگان یافت نشده است .

جنایت کار در دادگاه به 45 سال حبس به اتهام قتل محکوم شد .

 

اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------