آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت

دولت کنیا از افزایش آمار قربانیان سیل مرگبار این کشور به ۲۲۸ نفر خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،…

5 کودک شجاع مادرشان را از مرگ نجات دادند+تصاویر



یک مادر اهل " استرالیا " توسط فرزندانش از مرگ حتمی نجات پیدا کرد .

 خانم " راشل مور " مادر 5 فرزند 2 تا 14 سال در آپارتمان خود واقع در " کوئیز لند " مورد حمله وحشیانه همسر سابق خود آقای " داریل فلید " قرار گرفت و به کمک فرزندان زیرک خود از این مهلکه جان سالم بدر برد .

براساس گزارش پلیس هنگامی که در شب جنایت خانم " راشل " 38 ساله خودروی جنایت کار را که در جلوی خانه شان نگه داشت را دید، با ترسی که همه  وجودش را در بر گرفت به کودکان خود گفت که بروند و پنهان شوند .

اخبار,اخبار حوادث,حوادث روز


در این حال " داریل " در حالی که شدیدا مست بود با شکستن قفل درب وارد خانه شد و با شلیک تنها گلوله موجود در هفت تیرش " راشل را زخمی کرد و به زمین انداخت .

" داریل " که متوجه تمام شدن گلوله  شد برای پر کردن اسلحه در حال برگشت به خودرواش بود که پسر 14 ساله " جایدن " از اتاق بیرون پرید و با آرنج خود به سر " داریل " کوبید و با از دست دادن تعادل او ، پسر 12 ساله "کمرون " اسلحه او را از دستش قاپید و هر دو شروع به کتک زدن جنایت کار کردند و در این حال دختر 10 ساله " کایلی " برای کمک به مادر مصدوم و غرق در خون شتافت و او را به بیرون از خانه برد و در حالی که در پشت بوته های فضای سبز جلوی خانه پنهان شدند این دختر به مادر خود کمک کرد تا با بستن زخم جلوی خونریزی بیشتر را بگیرد و با پلیس تماس گرفت.

اخبار,اخبار حوادث,حوادث روز


" داریل " پس از رسیدن پلیس بازداشت و به اتهام های بی شماری از جمله خشونت ، مبادرت به قتل ، ضرب و شتم و ... در دادگاه مجازات شد .

خانم " راشل " که با از دست دادن 30 درصد از خون بدنش و آسیب شدید در ناحیه بازوی سمت چپ رنج می برد به بیمارستان انتقال پیدا کرد که پس از متحمل شدن 15 مورد جراحی ، پزشکان توانستند بازوی او را پیوند بزنند و او حالا به فرزندان شجاع و باهوش خود افتخار می کند و جان خود را مدیون آنها می داند .

گفتنی است ؛ این زوج که به مدت 7 سال زندگی مشترک پس از رفتارهای خارج از تعادل روانی " داریل " از یکدیگر جدا شدند و همیشه " داریل " همسر و فرزندان او را به مرگ تهدید می کرد .

 

 احخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------