آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

مدیر شرکت جعلی نوین پخش دستگیر شد/ کلاهبرداری 30 میلیاردی از بازاریان مازندارن



فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 30 میلیارد ریالی در پوشش شرکت جعلی پخش مواد غذایی خبر داد.

محمدعلی اتباعی طبری گفت: در پی اعلام شکایت افرادی از استان‌های مازندران، لرستان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و تهران مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی به نام جعلی «عباس ـ ن» 48 ساله، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر افزود: ماموران با انجام تحقیقات از شاکیان پرونده و مالباختگان دریافتند، متهم به کلاهبرداری با تاسیس شرکت جعلی توزیع و پخش مواد غذایی پس از کسب اعتماد بازاریان اقدام به خرید اجناس و صدور چک‌های بلامحل کرده است.
 
طبری تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات ماموران با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای خاص پلیسی رد مرد 48 ساله کلاهبردار با نام واقعی «پرویز ـ ح» را در یک باز محلات شهر زدند.
 
وی خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی قضایی این فرد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند و در نتیجه در عملیاتی غافلگیرانه متهم را حین تردد با یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در یکی از میادین اصلی شهر دستگیر کردند.
 
طبری اظهار داشت: متهم که با تاسیس شرکت جعلی و تهیه دفتر کار و ساخت مهر جعلی شرکتی به نام نوین‌پخش را تاسیس کرد با افتتاح حساب‌های جاری به نام جعلی «عباس ـ ن» به خرید اقلام و کالا در بازار اقدام و با صدور چک‌های بلامحل، بیش از 3 میلیارد تومان از بازاریان و کسبه کلاهبرداری کرد.
 
وی گفت: متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.


  اخبار حوادث  -  باشگاه خبرنگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------