آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

کشته شدن 3 شرور مسلح در تعقیب و گریز



3 تن از عضای یک باند شرارت در جریان درگیری مسلحانه با مأموران پلیس در منطقه کرمان کشته شدند و این نبرد مسلحانه برای دستگیری سرکرده این باند ادامه یافت.

سردار «رضا بنی‌اسدی» فرمانده انتظامی استان گفت: از چندی پیش اعضای یک باند شرارت در شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان کرمان به سرکردگی فردی به نام «ب.ر» با ارتکاب جرایمی از جمله قتل، آدم‌ربایی، حمل سلاح غیرمجاز و دیگر جرایم خشن باعث ایجاد ناامنی شده بودند.از این‌رو با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری اعضای این باند شرارت بطور ویژه در دستور کار قرار گرفت و سربازان گمنام امام زمان (عج) به همراه پلیس شهرستان «رودبار جنوب» پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی شبانه‌روزی سرانجام محل اختفای این باند شرارت را شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیرانه پس از درگیری مسلحانه سه نفر از افراد این باند را به هلاکت رساندند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: سرکرده این باند زخمی شده است و درگیری برای دستگیری او و سایر افراد باند شرارت ادامه دارد و اخبار تکمیلی را متعاقباً اعلام خواهیم کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------