آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

جزییات هتک حیثیت زن جوان در اینستاگرام/ پسر خلافکار در دماوند به دام افتاد



فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری فردی که با دسترسی به " اینستاگرام " خانم جوانی در فضای مجازی باعث هتك حیثیت او شده بود توسط پلیس فتا خبر داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ " محمدحسن محمدی" در تشریح این خبر گفت: خانمی به پلیس فتا شهرستان دماوند مراجعه و مدعی شد فردی با دسترسی به صفحه " اینستاگرام " شخصی اش باعث مزاحمت شدید برای وی شده است.

وی ادامه داد: رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و با بررسی های فنی و تخصصی به عمل آمده، متهم شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: متهم " ه – ح " در بازجویی های ابتدایی نسبت به بزه انتسابی خود اعتراف و عنوان كرد؛ به دلیل اختلافاتی که با شاکیه داشته و به انگیزه انتقام جویی و تسویه حساب شخصی اقدام به این عمل نموده است .

سرهنگ " محمدی " با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد، از شهروندان به ویژه از بانوان محترم درخواست كرد: در هنگام استفاده از نرم افزارهای ارتباطی کلیه اقدامات حفاظتی را رعایت کنند و تصاویر خصوصی و خانوادگی خود را در صفحات فضای مجازی قرار ندهند تا در چنین مواردی این تصاویر به ابزاری جهت سوء استفاده قرار نگیرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------