آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد

پسر جوانی که به دستور دختر موردعلاقه اش دست به سرقت های سریالی می زد، توسط ماموران پلیس آگاهی تهران دستگیر شد. همشهری…

انهدام باند قاچاق انسان در پاکدشت



دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت از انهدام باند قاچاق انسان در این شهرستان خبر داد و گفت: 6 نفر از اعضای اصلی این باند که نسبت به قاچاق اتباع بیگانه غیرمجاز از مرزهای شرقی کشور به تهران اقدام می‌کردند از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

 رحیم علیشپور در گفت‌وگو با میزان از دستگیری اعضای باند قاچاق انسان در این شهرستان خبر داد و گفت: اعضای اصلی این باند که نسبت به قاچاق اتباع بیگانه غیرمجاز از مرزهای شرقی کشور به تهران اقدام می‌کردند، از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

 

علیشپور اضافه کرد: این افراد که به طور گسترده در حوزه قاچاق انسان فعالیت داشتند، اتباع بیگانه غیرمجاز را در یک سوله نگهداری و با دریافت وجوه بعضا تا یک میلیون تومان به رها کردن آنان در سطح شهر اقدام می‌کردند.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت ادامه داد: با دستور دادستانی محل اختفای این باند شناسایی و 6 نفر از اعضای اصلی آن دستگیر شدند.

 

وی همچنین گفت: با شناسایی مرکز نگهداری اتباع بیگانه غیرمجاز در پاکدشت سه دستگاه خودروی سواری از متهمان توقیف و دو حساب بانکی با مبلغ 300 میلیون تومان نیز مسدود شده است.

 

علیشپور تصریح کرد: در این راستا تعداد 37 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز به پلیس اطلاعات تحویل داده شده است تا به کشورشان بازگردانده شوند.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت خاطر نشان کرد: پرونده این متهمان برای بررسی و رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------