آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

آتش سوزی مرگبار در خیابان سمنگان تهران



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی مرگبار در خیابان سمنگان خبر داد و گفت: در این حادثه یک پیر مرد ۸۰ ساله جان باخت.

  سید جلال ملکی در گفتگو با مهر افزود: ساعت ۱۰:۵۳ امروز آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان سمنگان به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

 

وی افزود: بلافاصله نیروهای سه ایستگاه سازمان آتش نشانی به همراه نردبان و تشک نجات به محل حادثه که ساختمانی ۴ طبقه بود اعزام شدند.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه تصریح کرد: ساختمان محل حادثه بنایی ۴ طبقه در ۸ واحد بود که در طبقه دوم این ساختمان، آتش سوزی رخ داده بود.

 

ملکی ادامه داد: زمانی که آتش نشان ها به محل حادثه اعزام شدند مشاهده شد که حریق از اتاق این واحد مسکونی آغاز شده و آتش در حال سرایت به سایر نقاط بود.

 

وی از مرگ پیرمردی ۸۰ ساله در این حادثه خبر داد و خاطر نشان کرد: زمانی که آتش نشانها به نقطه شروع آتش رسیدند با جسد مردی ۸۰ ساله مواجه شده که جان خود را از دست داده بود.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: علت اصلی مرگ پیرمرد از سوی پزشکی قانونی اعلام خواهد شد. آتش نشان ها ساعت ۱۱:۲۷ عملیات خود را به اتمام رساندند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------