آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد

پسر جوانی که به دستور دختر موردعلاقه اش دست به سرقت های سریالی می زد، توسط ماموران پلیس آگاهی تهران دستگیر شد. همشهری…

متهمان اصلی پرونده خرچنگ‎های سیاه دستگیر شدند



معاون دادستان مشهد از دستگیری متهمان اصلی پرونده خرچنگ‎های سیاه خبر داد و گفت: این افراد با غصب عنوان مامور نیروی انتظامی زنان و دختران جوان را در پوشش مسافرکشی سوار خودرو می کردند و پس از سرقت اموال، آنان را مورد آزار قرار می دادند. 

  قاضی حیدری در گفت‎وگو با میزان از دستگیری متجاوزین به عنف در مشهد خبر داد و گفت: این افراد با غصب عنوان مامور نیروی انتظامی زنان و دختران جوان را در پوشش مسافرکشی سوار خودرو می کردند و با استفاده از شوکر پس از سرقت اموال، آنان را مورد آزار قرار می دادند.

 

وی افزود: متهمان اصلی پرونده «خرچنگ های سیاه» با صدور دستورات ویژه قضایی و با تلاش گسترده کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در چهاردهم خرداد، دستگیر شدند.

 

قاضی حیدری افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع این پرونده با سرعت و دقت در حال رسیدگی است و همه جوانب این پرونده در نظر گرفته خواهد شد.

 

معاون دادستان مشهد تصریح کرد: پرونده‌هایی که در مراکز مختلف انتظامی و یا شعبه های دیگر دادسرا در این باره مطرح شده بود به یک شعبه خاص ارجاع شده است که بررسی ها در این باره ادامه دارد.

 

قاضی حیدری گفت: همه افرادی که برای شناسایی و یا طرح شکایت به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی واقع در منطقه رضاشهر مشهد مراجعه می کنند بدانند که هویت، اظهارات و همه اسناد و مدارک آنان محرمانه است و هیچ کس به این موارد دسترسی نخواهد داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------