آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

وزیر دادگستری آمریکا تقلب در انتخابات را رد کرد/ واکنش کمپین ترامپ به اظهارات ویلیام بار



اخبار,اخبار بین الملل,وزیر دادگستری آمریکا
وزیر دادگستری و دادستان کل آمریکا گفت شواهدی از تقلب گسترده که بتواند نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ را تغییر دهد ، کشف نکرده است.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس روز سه‌شنبه به نقل از ویلیام بار این مطلب را برخلاف ادعاهای مکرر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که همچنان از پذیرش نتیجه انتخابات امتناع می‌ورزد، منتشر کرد.

 

بار در گفت‌وگو با این خبرگزاری اظهار کرد: دادستان‌های آمریکا و ماموران پلیس فدرال (اف بی آی) در تلاشند تا شکایات و اطلاعات خاصی را که دریافت کرده‌اند پیگیری کنند، اما آنها هیچ مدرکی را که بتواند نتیجه انتخابات را تغییر دهد، کشف نکرده‌اند.

 

شاید این اظهار نظر وزیر دادگستری دولت ترامپ که یکی از متحدان جدی وی در دو سال گذشته بوده است، برخلاف تمام ادعاهایی باشد که اطرافیان نزدیک ترامپ به ویژه رودی جولیانی وکیل شخصی ترامپ مطرح می‌کنند.

 

بار پیش از انتخابات و پس از آن نسبت به رای‌گیری پستی تشکیک وارد کرده بود و در فرمانی به دادستان‌های آمریکا، خواسته بود تا تمام شکایات را پیگیری کنند و اجازه ندهند تا پایان آنها، نتیجه انتخابات تایید شود.

 

اظهارات بار، در شرایطی انجام می شود که ایالت‌های ویسکانسین و آریزونا، نتیجه نهایی را به نفع بایدن تایید کردند و به نظر می‌رسد در جورجیا و پنسیلوانیا هم اتفاق خاصی رخ ندهد.

 

تنها ۱۴ روز دیگر، نشست برگزینندگان برگزار خواهد شد که طی آن، آرای این افراد به سبد برندگان هر ایالت خواهد رفت. در حال حاضر جو بایدن توانسته است ۳۰۶ رای الکترال را در ظاهر به دست آورد و ترامپ هم با ۲۳۲ رای، انتخابات را واگذار کرده است.

 

برای پیروزی در انتخابات، ۲۷۰ رای الکترال لازم است و بعید به نظر می‌رسد ترامپ بتواند کاری از پیش ببرد و نام او علاوه بر رئیسان جمهوری استیضاح شده، در زمره رئیسان جمهوری یک رقمی آمریکا درج خواهد شد.

 

***

 

واکنش کمپین ترامپ به اظهارات ویلیام بار

شواهد زیادی در مورد ر‌ای‌های غیرقانونی در ۶ ایالت جمع‌آوری کردیم که بررسی نشد.

 

رهبر اقلیت دموکرات در سنا:

اظهارات وزیر دادگستری احتمالا باعث برکناری او خواهد شد.

 

کمپین ترامپ: 

وزارت دادگستری دستگاه‌های رای‌گیری را بررسی نکرده و برای مشخص شدن واقعیت هیچ کس را احضار نکرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------