آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

دونالد ترامپ: ایالت ها به دنبال تصحیح آرای خود هستند/ مایک پنس باید آرای جعلی را بازگرداند



اخبار,اخبار بین الملل,دونالد ترامپ
ترامپ با تکرار ادعای تقلب در انتخابات، گفت ایالت های آمریکا به دنبال تصحیح آرای خود هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دونالد ترامپ بار دیگر با تکرار ادعای تقلب در انتخابات، گفت ایالت‌های آمریکا به دنبال تصحیح اشتباه خود در مسأله آرا هستند.

 

ترامپ در حساب توییتری خود نوشت: ایالت‌ها به دنبال تصحیح آرایی هستند که ما اکنون می‌دانیم بر اساس بی نظمی و تقلب بوده اند. علاوه بر این این، روند فاسد هرگز به تأیید قانونی نرسید. تمام کاری که باید مایک پنس انجام دهد، این است که این آرا را به ایالت‌ها بازگرداند و ما پیروز خواهیم شد. مایک پنس آن را انجام بده. این، زمانی برای شجاعتی فوق العاده خواهد بود.

 

او همچنین در توییت دیگری نوشت: حزب جمهوریخواه و مهمتر از همه، کشور ما نیازمند رئیس جمهوری است که بیش از هر زمان گذشته قدرت وتو داشته باشد. قوی باش.

 

گفتنی است پیشتر لارا ترامپ، عرویس دونالد ترامپ در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز گفته بود معتقد است در صورتی که بایدن در تاریخ ۲۰ ژانویه مراسم تحلیف را بجای آورد، دونالد ترامپ بار دیگر در سال ۲۰۲۴ نامزد انتخابات خواهد شد.

 

او گفت: نگاه کنید، اگر او برای چهار سال آینده رئیس جمهور نباشد، حقیقتا من باور دارم که او نامزدی دوباره را برای ۲۰۲۴ مورد بررسی قرار خواهد داد.

 

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا ترامپ در روز ۲۱ ژانویه (پس از مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید) نیز معتقد است که رئیس جمهور خواهد بود، گفت: من فکر می‌کنم او بر این عقیده است که انتخابات را برنده شده و من فکر می‌کنم بسیاری از افراد نیز با او هم عقیده اند.

 

عروس ترامپ همچنین گفت: ما باید این مسأله را جدی بگیریم؛ چرا که این، تنها به این انتخابات و یا انتخاب دوباره دونالد ترامپ مربوط نیست، بلکه این در خصوص این مسأله است که آمریکایی‌ها بدانند نظام ما کارگر بوده و ایمان داشته باشیم که به سوی جلو پیشرفت می‌کند. برای همین نباید بگوییم بگذار این را نادیده بگیریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------