ترامپ به دنبال راه اندازی یک شبکه اجتماعی تا سه ماه آینده



ترامپ،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده که حضورش در شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر و فیسبوک در پی حمله گروهی از حامیان او به کنگره آمریکا تعلیق شده است، قصد دارد دو تا سه ماه آینده یک شبکه اجتماعی راه‌اندازی کند.

به گزارش فارس، "جیسون میلر" یکی از سخنگوهای کمپین انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۲۰، روز یکشنبه اول فروردین در گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز وعده داد که این شبکه اجتماعی «بازی را از نو تعریف کند».

 

او اما توضیح بیشتری درباره کم و کیف این شبکه اجتماعی نداد. پلتفرمی که دونالد ترامپ بیشترین بهره را از آن برده بود، توییتر است، به طوری که حتی برخی از تصمیمات دولت خود را ابتدا از این طریق اعلام می‌کرد.

 

توییتر هفته گذشته اعلام کرد که در حال بازبینی سیاست‌های خود در رابطه با حساب‌های کاربری رهبران جهان است و می‌خواهد این پرسش را حل کند که آیا رهبران هم باید از همان قواعدی تعبعیت کنند که کاربرهای دیگر می‌کنند.

 

این شبکه اجتماعی همراه فیسبوک پس از آن که حساب کاربری دونالد ترامپ را به اتهام فراخوان به شورش در کشور تعلیق کردند، در پی راهی برای رسیدگی به مسئله حساب‌های کاربری سیاستمداران و مقامات دولت‌ها هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------