آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

لیندسی گراهام: طالبان جام قهرمانی را برد!



لیندسی گراهام،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
سناتور گراهام بار دیگر بایدن را به دلیل خروج از افغانستان به چالش کشید.

به گزارش ایسنا، لیندسی گراهام، سناتور آمریکایی پیش از آنکه وارد سنا شود، به عنوان یکی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به جنگ افغانستان رای داده بود.

 

وی با انتقاد از جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا که به جنگ افغانستان پایان داد، گفت: در بیستمین سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر، من نگران و دلشکسته هستم.

 

گراهام همچنین انتقادهایش را به پایان جنگ افغانستان متمرکز کرد تا اشغال فاجعه‌آمیز و ۲۰ ساله این کشور و گفت: آنچه در ۳۰ تا ۴۵ روز در آنجا انجام دادیم، چه بود؟ به طالبان اجازه دادیم تا با نیروی اسلحه، افغانستان را تصرف کند و هزاران نفر را که در کنار ما مبارزه کردند، رها کردیم.

 

این سناتور افزود: حالا با روی کار آمدن طالبان در افغانستان و پیروزی آنها و بردن جام قهرمانی، همه نیروهای شبه نظامی از سراسر جهان به افغانستان گسیل می‌شوند.

 

جمهوری خواهان آمریکایی تلاش می‌کنند تا این مساله را به میان بکشند که خروج نیروهای این کشور از افغانستان بدتر از جنگی بوده که پیش از خروج ۲۴۴۸ کشته روی دست نیروهای مسلح آمریکا گذاشت. گراهام حتی پیش‌بینی کرده که آمریکا بار دیگر به افغانستان حمله می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------