ترامپ: بایدن دنیا را در آستانه جنگ جهانی سوم قرار داده است



 ترامپ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا با بیان اینکه جو بایدن دنیا را در آستانه جنگ جهانی سوم قرار داده است، وعده داد که در صورت بازگشت به ریاست جمهوری با اعمال زور، صلح را احیا خواهد کرد.  

به گزارش ایرنا به نقل از تاس، ترامپ با آغاز کارزار انتخاباتی خود بامداد یکشنبه در جمع هوادارانش در ایالت کارولینای جنوبی گفت: بایدن با ضعف و بی‌کفایتی ما را در آستانه جنگ جهانی سوم قرار داده است. ما در مقام ریاست جمهوری صلح را از طریق اعمال زور احیا می‌کنم.

 

وی افزود که اگر در سال ۲۰۲۰ بار دیگر به ریاست جمهوری می‌رسید جنگ اوکراین و روسیه رخ نمی‌داد اما حالا نیز می‌تواند ظرف ۲۴ ساعت یک «توافق صلح» حاصل کند.

 

ترامپ گفت: من برای دفاع از آمریکایی‌ها در مقابل تهدید موشک‌های مافوق صوت و تسلیحات هسته‌ای، با بهترین فناوری روز سپرهای دفاع موشکی نسل آینده خواهم ساخت.

 

او پیش از این سخنرانی، در ایالت نیوهمپشایر در جمع هوادارانش تشکیلات دموکرات‌ها را «خودخواه، رادیکال و فاسد» خواند و اظهار کرد که آنها کشورش را «نابود کردند.»

 

به نوشته نیویورک پست، رئیس جمهوری سابق آمریکا در بخش دیگری از اظهاراتش مدعی شد: ما کمونیست‌ها و مارکسیست‌ها را متوقف کردیم. اگر دفعه بعد نتوانیم این کار را انجام بدهیم به پایان خواهیم رسید.

 

ترامپ اواسط ماه نوامبر گفت که قصد دارد بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند. وی شنبه به وقت محلی کارزار خود را از ایالت‌های نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی آغاز کرد.

 

بایدن نیز گفته بود برای حضور دوباره در انتخابات برنامه‌ریزی می‌کند اما اوایل ۲۰۲۳ تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------