آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

سایه کرونا بر انتخابات سه شنبه بزرگ آمریکا



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , انتخابات آمریکا
در حالی ایالت‌های آمریکا برای انتخابات سه شنبه بزرگ دموکرات‌ها آماده می‌شوند که مقامات بهداشتی تدابیری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این انتخابات اتخاذ کرده‌اند.

 به گزارش رویترز، مقامات میشیگان می‌گویند که با افزایش نگرانی‌ها درباره شیوع ویروس کرونا در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، به دبیرخانه انتخابات محلی اعلام کرده‌اند که به صورت مداوم مراکز رأی گیری، سیستم‌های الکترونیکی اخذ رای و تجهیزات را ضدعفونی کنند.  

 

در حالی ایالت میشگان در صدد اتخاذ تدابیر بهداشتی است که ویروس کرونا در آمریکا تا جمعه شب موجب مرگ ۱۵ نفر شده و ایالت واشنگتن نیز به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری در انتخابات روز سه شنبه ۱۰ مارس (۲۰ اسفند) برنامه‌های تدارک دیده است.  

 

ایالت میشیگان که هنوز گزارشی از مورد ویروس کرونا در آن تایید نشده یکی از ۶ ایالتی است که در ۱۰ مارس انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها در آن برگزار می‌شود.این انتخابات به عنوان بخشی از روند انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا است که در ماه نوامبر (آبان-آذر) برگزار خواهد شد.  

 

براساس توصیه‌های بهداشتی، در روز انتخابات باید مراکز رای گیری، قلم‌ها، وسائل رأی دهی، سیستم‌های الکترونیکی رای گیری، میز کار، دستگیره، شیر آب و سایر سطوح را با دستمال مرطوب کننده‌های الکلی ضد عفونی کنند.  

 

سنای آمریکا روز پنجشنبه لایحه تخصیص ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار بودجه‌ برای مقابله با کرونا را تصویب کرد.

 

  ایرنا  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------