ترامپ حافظه رقیب انتخاباتی اش را مسخره کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,رئیس جمهور آمریکا
رئیس جمهور آمریکا که همواره جو بایدن را پیرمرد خواب آلود توصیف می‌کند، حافظه رقیب انتخاباتی خود را به تمسخر گرفت. 

 به گزارش صدا و سیما ؛ رئیس جمهور آمریکا که همواره جو بایدن را پیرمرد خواب آلود توصیف می‌کند، حافظه رقیب انتخاباتی خود را به تمسخر گرفت.

 

به گزارش شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، دونالد ترامپ در گفتگوی اختصاصی با این شبکه گفت: ما با شدت با بیماری کووید ۱۹ مقابله می‌کنیم. من در زمینه روابط عمومی (اطلاع رسانی درباره مقابله با این بیماری) به خودم نمره دی D (متوسط) می‌دهم، اما در زمینه خود این کار به خودمان نمره عالی می‌دهم. ما درباره دستگاه‌های تنفس مصنوعی عملکرد خوبی داشته ایم. حالا هم که واکسن پیش از موعد مشخص شده در حال ساخته شدن است.

 

اگر بایدن می‌خواست در این مسئولیت باشد می‌دانیم چه می‌شد. عملکرد او را درباره انفلوانزای خوکی و اچ ۱ ان ۱ دیدیم. البته او حافظه خوبی ندارد و بجای اینکه بگوید اچ ۱ ان ۱، ترتیب این دو را برعکس می‌کند و می‌گوید ان ۱ اچ ۱! اگر بایدن همان عملکردی را که درباره مقابله با آنفلوانزای خوکی داشت الان می‌داشت (مسئول مقابله با کرونا بود)، ما شاهد مرگ دو تا دو و نیم یا سه میلیون نفر بودیم. عملکرد او درمقابله با آنفلوانزای خوکی فاجعه بار بود.

 

فردی که مسئول این کار بود خودش اذعان کرده است که نمی‌دانست چه کار می‌کند. عملکرد وی (بایدن) به تمام معنا فاجعه بود. این در حالی است که ویروس مذکور در مقایسه با ویروس (کرونا) ضریب مرگبار بودن بسیار کمتری داشت. وضعیت آن زمان (موقع شیوع انفلوانزای خوکی) از نظر مرگبار بودن بسیار کمرنگ‌تر (از دوران کنونی) بود.

 

اما عملکرد آن‌ها بسیار بد بود. هزاران هزار نفر در آن زمان جان خود را از دست دادند. با همه این اوصاف، حالا او (بایدن) به ما می‌گوید که چگونه به اوضاع رسیدگی کنیم! ما به توصیه او نیازی نداریم. اینکه او صادق است و می‌گوید نمی‌دانست چه کار کند، خوب است. همه دوست دارند که او صادق باشد. همه می‌خواهند واکسن ساخته شود. ما به شدت خواهان واکسن هستیم. ما با سرعت بسیار زیادی در حال دستیابی به این واکسن هستیم.  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------