آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

استعفای مامور تحقیق درباره تقلب در انتخابات آمریکا



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ریچارد بلیک
ریچارد بلیک، ناظر وزارت دادگستری که مسئول تحقیقات درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود از سمت خود استعفا کرد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نیویورک تایمز از استعفای ریچارد بلیک، ناظر وزارت دادگستری بر روند تحقیق درباره تقلب در انتخابات آمریکا خبر داد.

 

استعفای این مقام آمریکایی از سمت خود در حالی صورت می گیرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و نیز جمهوریخواهان حاضر به پذیرش پیروزی بایدن در انتخابات نیستند. ساعاتی قبل میچ مک کانل، رئیس اکثریت جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا ضمن امتناع از پذیرش جو بایدن به عنوان رئیس جمهور منتخب این کشور و همچنین کامالا هریس به عنوان معاون وی، گفت: تا زمانی که قانون درباره تخلفات انتخاباتی تصمیمی نگرفته است، جو بایدن را به عنوان رئیس جمهور منتخب به رسمیت نخواهیم شناخت.

 

وی همچنین به اظهارات دونالد ترامپ درباره عدم سلامت انتخابات و تقلب در آن اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور حق دارد تا خواستار بررسی تخلفات احتمالی انتخابات شود و قانون باید درباره نتیجه این انتخابات تصمیم گیری کند.

 

رئیس اکثریت جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا نسبت به اخبار منتشر شده از سوی رسانه‌ها نیز واکنش نشان داد و گفت: نباید هر آنچه را که رسانه می‌گویند را بپذیریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------