ترامپ: بند ۲۳۰ قانون حمایت از ارتباطات باید لغو شود



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,ترامپ
رئیس جمهور آمریکا در راستای تحت فشار قرار دادن شبکه‌های اجتماعی، خواستار لغو بند ۲۳۰ قانون حمایت از ارتباطات شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بند ۲۳۰ قانون اینترنت را تهدیدی برای امنیت ملی این کشور دانست.

 

بر این اساس، رئیس‌جمهور آمریکا در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: بند ۲۳۰ (قانون اینترنت) که هدیه‌ای از سوی آمریکا به غول‌های فن‌آوری برای مصونیت از مسئولیت‌پذیری است، تهدیدی جدی برای یکپارچگی امنیت ملی و انتخابات ماست.

 

وی افزود: اگر اجازه دهیم این بند باقی بماند، کشور ما هرگز نمی‌تواند امنیت داشته باشد. بنابراین، اگر این بندِ ۲۳۰ بسیار خطرناک و ناعادلانه به عنوان بخشی از لایحه اختیارات دفاع ملی به طور کامل پایان نپذیرید، یقینا مجبور خواهم بود این لایحه را وقتی (برای امضا) برای رئیس‌جمهور فرستاده می‌شود، وتو کنم.

 

پیش‌تر نیز رودی جولیانی، وکیل ترامپ در این باره گفته بود: به منظور حفظ امنیت ملی بند ۲۳۰ قانون حمایت از ارتباطات باید فورا ملغی شود.

 

بر اساس بند ۲۳۰ قانون حمایت از ارتباطات در امریکا ارائه دهندگان سرویس‌های اینترنتی تعاملی مانند توئیتر از نظر قانونی مسئول نوع استفاده مصرف کنندگان از خدمات شان نیستند. این بدان معناست که در صورت نشر اطلاعات یا هر گونه استفاده کاربران از این شبکه‌های اجتماعی، خود کاربران مسئول خواهند بود و مراجع قانونی نمی‌توانند این شرکت‌ها را تحت پیگرد قرار دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------