آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صابرین نیوز: حمله اسرائیل به جنوب سوریه و عراق | وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

کانال تلگرامی صابرین نیوز بامداد جمعه گزارش داد که استان سویدا در جنوب سوریه و منطقه ای در عراق هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. به گزارش…

بایدن: با کنار زدن ترامپ از قدرت، کار مفیدی برای کشورم انجام دادم



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,بایدن
نامزد دموکرات و مدعی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا به صراحت گفت که «جلوگیری از راهیابی ترامپ به کاخ سفید برای چهار سال آینده، کار مفیدی است که وی در حق کشور خود کرده است».

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، «جو بایدن» در گفتگویی با «توماس فریدمن» ستون نویس روزنامه نیویورک تایمز به صراحت اظهار داشت که احساس می کند جلوگیری از به قدرت رسیدن مجدد «دونالد ترامپ» برای چهار سال آینده، «کار خوب و مفیدی است که وی در حق کشور خود کرده است».

 

بایدن با اشاره به اینکه هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، قول داد که پس از راهیابی به کاخ سفید، به سرعت تدابیر لازم را برای جلوگیری از شیوع گسترده تر کووید -۱۹ در این کشور به مرحله اجرا گذارد.

 

افزون بر آن، تیم بایدن درنظر دارد که یک طرح اقتصادی جامع را به منظور کمک به مردم و کسب و کارهای آمریکایی که با مشکلات اقتصادی برآمده از شیوع کرونا دست و پنجه نرم می کنند، تصویب کنند.

 

لازم به ذکر است که طبق آخرین داده های دانشگاه جان هاپکینز، دست کم ۱۳.۷۶ میلیون مورد ابتلا به کووید -۱۹ در ایالات متحده تأیید شده است که حدود ۱۸۰،۰۸۳ مورد از آنها تنها مربوط به روز گذشته (سه شنبه) بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------