آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

واکنش بایدن به اتهام آزار جنسی علیه فرماندار نیویورک



 بایدن ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
واکنش بایدن به اتهام آزار جنسی علیه فرماندار نیویورکبه دنبال افزایش فشار بر فرماندار ایالت نیویورک که به آزار جنسی زنان متهم شده است، رئیس‌جمهوری آمریکا خواهان شکیبایی تا مشخص شدن نتیجه تحقیقات در این باره شده است. 

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، به دنبال افزایش فشار بر «اندرو کومو» فرماندار ایالت نیویورک که به آزار جنسی زنان متهم شده است، «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا خواهان شکیبایی تا مشخص شدن نتیجه تحقیقات در این باره شده است.

 

بایدن در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره لزوم استعفای کومو گفت: '«فکر می‌کنم تحقیقات در حال انجام است و باید منتظر نتیجه آن باشیم».

 

اندرو کومو عضو حزب دموکرات است و تاکنون چند عضو ارشد این حزب از جمله «چاک شومر» رهبر اکثریت دموکرات مجلس سنا خواهان کناره گیری او از فرمانداری شده‌اند.

 

شومر و سناتور «کرستن جیلیبرند» که هر دو از ایالت نیویورک به مجلس سنا فرستاده شده‌اند، تأکید می‌کنند که اندرو کومو اعتماد اهالی این ایالت را از دست داده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------