۴ فرد مبتلا به ویروس کرونا در گلپایگان شناسایی شدند



اخبار,اخبار پزشکی,ویروس کرونا در گلپایگان
مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: در شهرستان گلپایگان چهار فرد مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شدند.

به گزارش مهر، ناصر رستمی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۸۰ درصد مبتلایان به بیماری کرونا علائمی ندارند که نیاز به بستری شدن آنها باشد.

 

وی گفت: حدود ۱۸ درصد علائم این ویروس خفیف تا سطح متوسط و شبیه ویروس آنفولانزا است، بیماران مبتلا در منزل با رعایت اصول بهداشتی نیاز به بستری شدن ندارند از طرفی حدود ۲.۵ درصد از مبتلایان که تنگی تنفس شدید دارند در بیمارستان بستری می‌شوند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با بیان اینکه عمل جراحی غیر ضروری در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان متوقف شده است، گفت: یک بخش کامل برای بیماران تنفسی در این بیمارستان دائر شده است.

 

کمبود ماسک ظرف مدت سه روز آینده در شهرستان گلپایگان برطرف می‌شود

 

وی با بیان اینکه با نظارت وزارت بهداشت و درمان کمبود ماسک ظرف مدت سه روز آینده در شهرستان برطرف می‌شود، گفت: مدارس شهرستان به دلیل عدم حضور دانش آموزان تعطیل شده است.

 

رستمی گفت: در شهرستان گلپایگان چهار فرد مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شدند آزمایشات بالینی این افراد انجام شده است اما هنوز نتیجه قطعی آن اعلام نشده است.

 

وی تصریح کرد: فردی از مبدا قم به گلپایگان تصادف کرده بود که مشکوک به ابتلا کرونا بود که نتیجه آزمایشات هنوز اعلام نشده است این فرد اکنون فوت شده و جسد وی در سردخانه نگهداری می‌شود.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان اظهار داشت: بیمارستان هر شهرستانی وظیفه نگهداری از بیماران مبتلا به این ویروس را دارد و خبری مبنی بر اینکه بیمارستان امام حسین (ع) قطب پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در غرب استان است را تکذیب می‌کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------