وزیر بهداشت: مجوز بکارگیری دائم ۳۰۰۰ پرستار جدید داده می‌شود



اخبار,اخبار پزشکی,وزیر بهداشت
وزیر بهداشت و درمان گفت: برای مقابله با بیماری کرونا مجوز بکارگیری دائم سه هزار نیروی پرستار جدید داده می‌شود که این افراد برحسب ضرورت به استان‌ها تزریق خواهندشد.

به گزارش ایرنا، دکتر سعید نمکی شامگاه جمعه درنشست ویدئو کنفرانسی با استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور افزود: همچنین دراین مقطع کنونی حساس استفاده از نیروهای بازنشسته برای جنگ با کرونا مشکلی ندارد.

 

وی بیان داشت: به پیشنهادهای استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور مجوز داده می‌شود.

 

رییس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اظهارداشت: جهت تولید ماسک‌های پارچه‌ای، روسای دانشگاه‌ها و معاون غذا و دارو می توانند با صدور مجوز یک روزه به شرط رعایت استانداردهای بهداشتی اقدام نمایند.

نمکی در پایان این نشست از تلاش‌ها و همکاری‌ های درخصوص اقدام های انجام شده برای مدیریت بیماری کرونا و مجموعه ستاد مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان قدردانی کرد.

 

استاندار هرمزگان نیز در این نشست وئدیوکنفراسی آخرین وضعیت آمادگی و اقدام های استان در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان را ارائه کرد.

 

فریدون همتی همچنین به میزان آمادگی بیمارستان‌ها و تعداد تخت های آماده به خدمت برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا اشاره کرد.

 

وی بیان داشت: جهت تامین کالاهای بهداشتی و وسایل حفاظت فردی در بیمارستان‌ها و سایر اقلام مورد نیاز می‌توان از طریق ظرفیت مرزی و بنادر هرمزگان اقدام کرد و در صورت اعلام نیاز وزارت بهداشت امکان تامین برخی از اقلام از این طریق وجود دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------