اخبار پزشکی

باکتری دندان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم‌ها و باکتری‌های…

نتیجه آزمایش کرونای دومین سگ نیز مثبت شد



اخبار,اخبار پزشکی,ابتلای سگ به ویروس کرونا
اداره «زراعت، شیلات و حفاظت» هنگ‌کنگ از ابتلای دومین سگ در این منطقه به ویروس ناشناخته کرونا خبر داد.

به گزارش فارس، نتیجه آزمایش کرونای دومین سگ در «هنگ‌ کنگ» درست چند روز بعد از آن مثبت شده است که اولین سگ مبتلا به این ویروس مرگبار جان خود را از دست داد.

 

روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» در این خصوص گزارش کرد، یک سگ از نژاد «ژرمن شپرد» که در منطقه «پوک فو لام» هنگ کنگ زندگی می‌کرد، به همراه یک سگ دیگر در همان محل اقامت در قرنطینه قرار گرفته‌اند.

 

اداره زراعت، شیلات و حفاظت (ADCFD) در بیانیه‌ای اعلام کرد که قرنطینه بعد از آن صورت گرفت که تأیید شد صاحب سگ ژرمن شپرد به «کووید-19» آلوده شده است.

 

طبق این گزارش، نتیجه آزمایش کرونای سگ دیگر مثبت نبوده است و هیچ یک از دو سگ علائمی از بیماری از خود نشان نداده‌اند. 

 

اداره زراعت، شیلات و حفاظت هنگ کنگ در ادامه بیانیه خود افزود که هر دو سگی که در قرنطینه قرار گرفته‌اند، تحت نظارت و آزمایش‌های مداوم قرار دارند.

 

به دنبال انتشار ابتلای دومین سگ در هنگ کنگ به ویروس مرگبار کرونا، دولت هنگ کنگ از مردم خواسته است که حیوانات خانگی خود را رها نکنند و از بوسیدن آنها خودداری کنند.

 

با اینحال، مقام‌های هنگ کنگ تصریح کرده‌ند که در حال حاضر هیچ شواهدی موجود نیست که نشان دهد حیوانان می‌توانند منبع این ویروس مرگبار باشند یا اینکه در نتیجه ابتلا به آن بیمار شوند.

 

بنا به گفته این مقام ها، صاحبان حیوانات خانگی نباید از شیوع ویروس کرونا بعنوان دلیلی برای رها کردن حیوانات خانگی خود استفاده کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------