شمار قربانیان کرونا در آمریکا از ۲۰ هزار نفر فراتر رفت



اخبار,اخبار پزشکی,کرونا در آمریکا
آخرین آمارهای رسمی منتشر شده از سوی منابع دولتی در آمریکا حاکی از این است که شمار قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور از ۲۰ هزار نفر گذشته است.

به گزارش تسنیم، پایگاه آماری Worldometers با استناد به آمارهای تجمیعی منتشرشده از سوی نهادهای دولتی آمریکا تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور را تا ظهر روز شنبه به وقت واشنگتن 20084 نفر اعلام کرد.

 

بدین ترتیب آمریکا در ادامه رکوردشکنی‌های خود در آمارهای مرتبط با کرونا، نام خود را به عنوان اولین کشوری که شمار مبتلایان کرونا در آن از 20 هزار نفر فراتر می‌رود، به ثبت رسانده است.

 

آمریکا ساعاتی پیش از لحاظ تعداد قربانیان ویروس کرونا ایتالیا را پشت سر گذاشت و به کشور اول جهان از لحاظ تعداد موارد مر‌گ‌ومیر بر اثر کرونا تبدیل شد.

 

این کشور از لحاظ تعداد موارد ابتلا به کرونا نیز با اختلاف بسیاری زیادی نسبت به کشور دوم (اسپانیا با 162 هزار مورد) رتبه اول جهان را به خود اختصاص داده است.

 

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، تاکنون ابتلای بیش از 510 هزار نفر از ساکنان ایالت‌های مختلف آمریکا به ویروس کرونا تأیید شده است.

 

بیشترین آمار مبتلایان کرونا در آمریکا مربوط به ایالت نیویورک است. این ایالت با ثبت بیش از 170 هزار مورد ابتلا به کرونا، از این لحاظ در رتبه‌ای بالاتر از همه کشورهای جهان (به جز خود آمریکا) قرار گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------