مرگ ۵۷۸ نفر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا طی ۲۴ ساعت گذشته/ فوت ۷۶۱ نفر در انگلیس



اخبار,اخبار پزشکی,ویروس کرونا در ایتالیا
منابع دولتی در ایتالیا از فوت ۵۷۸ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز،‌ آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز چهارشنبه اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته 578 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

 

با احتساب آمارهای جدید اعلام شده از سوی این نهاد دولتی، شمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا اکنون به بیش از 21500 نفر رسیده است تا این کشور اروپایی همچنان جایگاه دوم خود در جهان را از لحاظ تعداد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا حفظ کند. در کشور اول این فهرست یعنی آمریکا بیش از 27 هزار مورد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا گزارش شده است.

 

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بالغ بر 165 هزار نفر اعلام کرده است. طی 24 ساعت گذشته 2667 فرد مبتلا به ویروس کرونا در ایتالیا شناسایی شده‌اند که این رقم پایین‌ترین آمار روزانه موارد جدید ابتلا به کرونا طی یک ماه اخیر است.

 

مرگ ۷۶۱ نفر از مبتلایان به کرونا در انگلیس طی ۲۴ ساعت گذشته

وزارت بهداشت انگلیس بعد از ظهر روز چهارشنبه به‌وقت محلی از فوت 761 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

 

با احتساب آمارهای جدید، شمار قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید‌ــ‌19) در انگلیس اکنون به 12868 نفر رسیده است. انگلیس از لحاظ تعداد قربانیان ویروس کرونا، پس از کشورهای آمریکا، ایتالیا، اسپانیا و فرانسه در رتبه پنجم جهان قرار دارد.

 

وزارت بهداشت انگلیس شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز حدود 98500 نفر اعلام کرده است. طی 24 ساعت گذشته بیش از 4600 مورد جدید ابتلا به کرونا در انگلیس گزارش شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------