شمار قربانیان کرونا در ایتالیا از 24 هزار نفر فراتر رفت/ بیش از 20 هزار کشته در فرانسه



اخبار,اخبار پزشکی,ویروس کرونا در ایتالیا
دولت ایتالیا از افزایش تعداد قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور به بیش از ۲۴ هزار نفر خبر داد.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری اسکای‌نیوز، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز دوشنبه اعلام کرد شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به بیش از 24100 نفر رسیده است.

 

بر اساس جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا،  طی 24 ساعت گذشته 454 نفر از متبلایان به کرونا در ایتالیا جان باخته‌اند. به عبارت دیگر تعداد موارد روزانه مرگ‌ومیر بر اثر کرونا در این کشور برای سومین روز متوالی کمتر از 500 نفر گزارش شده است.

 

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بالغ بر 181 هزار نفر اعلام کرده است. طی 24 ساعت گذشته 2256 مورد جدید ابتلا به کرونا در ایتالیا به ثبت رسیده است.

 

تاکنون حدود 49 هزار نفر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا بهبودی خود را بازیافته‌اند و بیش از 108 هزار نفر همچنان تحت درمان قرار دارند که شرایط بیش از 2500 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

 

شمار مبتلایان به کرونا در ایالت نیویورک از ۲۵۰ هزار نفر گذشت

«اندرو کوئومو» فرماندار ایالت نیویورک روز دوشنبه در نشست خبری روزانه خود اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته بالغ بر 4700 نفر به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این ایالت افزوده شده و تعداد کلی مبتلایان به حدود 252 هزار نفر رسیده است.

 

فرماندار ایالت نیویورک همچنین از فوت 478 نفر از مبتلایان به کرونا در این ایالت خبر داد. با احتساب این رقم، شمار قربانیان ویروس کرونا در ایالت نیویورک اکنون به 19 هزار نفر نزدیک شده است.

 

ایالت نیویورک از لحاظ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از تمامی کشورهای جهان (به جز خود آمریکا) بالاتر ایستاده و آمار قربانیان ویروس کرونا در این ایالت نیز تنها از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و البته خود آمریکا کمتر است.

 

ثبت ۱۸۹ مورد ابتلا به کرونا در مصر؛ افزایش شمار مبتلایان در امارات

وزارت بهداشت مصر از ثبت 189 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا و ثبت 11 مورد فوتی جدید خبر داد.

 

بر اساس این گزارش تاکنون 3333 نفر در مصر به ویروس کرونا مبتلا شده اند که 250 نفر از آنها جان خود را از دست داده‌اند.

 

وزارت بهداشت امارات نیز امروز دوشنبه اعلام کرد که 484 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسیده است.

 

بر اساس اعلام وزارت بهداشت امارت تعداد کل مبتلایان به ویروس کووید 19 در این کشور به 7265 نفر رسیده است که 43 نفر از آنها فوت شده اند.

 

تلفات کرونا در انگلیس به ۱۶۵۰۹ نفر رسید

وزارت بهداشت انگلیس امروز دوشنبه از ثبت ۴۴۹ مورد جدید مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس جدید کرونا- ویروس کووید ۱۹- در این کشور خبر داد.

 

بر اساس اعلام این رسانه، با احتساب آمار مذکور تلفات ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در این کشور به ۱۶ هزار و ۵۰۹ نفر افزایش یافته است.

 

به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت انگلیس همچنین اعلام کرد که شمار مبتلایان به کرونا در این کشور با ثبت ۴ هزار و ۶۷۶ مورد جدید، به ۱۲۴ هزار و ۷۴۳ نفر رسیده است.

 

این در حالیست که بی‌بی‌سی دیروز در گزارشی فاش کرد که یک مؤسسه خیریه فعال در زمینه خدمات به بازنشستگان در انگلیس، آمار جان باختگان کووید ۱۹ در خانه‌های سالمندان را حدود ۷۵۰۰ نفر یعنی ۵ برابر میزان فعلی برآورد کرده است.

 

عراق روز دوشنبه را بدون هیچ مورد فوتی ثبت کرد

وزارت بهداشت عراق دوشنبه شب اعلام کرد که امروز هیچ مورد فوتی در اثر ابتلا به کرونا ثبت نشده است.

 

تارنمای شبکه "سومریه نیوز"، برپایه گزارش وزارت بهداشت عراق، روز دوشنبه ۳۴ تن دیگر از بیماران کرونایی نیز بهبود یافتند تا شمار این افراد به یکهزار و ۴۳ نفر برسد.

 

برپایه این گزارش، ۳۵ مورد جدید ابتلا به کرونا نیز به ثبت رسید که ۱۲ تن از آنان ساکن بغداد پایتخت هستند.

 

برپایه اطلاعیه وزارت بهداشت عراق با حساب این افراد، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به یکهزار و ۵۷۴ نفر رسیده است. ۸۲ نفر تاکنون به خاطر ابتلا به این بیماری ویروسی جان باخته‌اند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------