مردم خوزستان تا بهار ۱۴۰۰ واکسینه می‌شوند



واکسن کرونا,اخبار امروز,اخبار جدید
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: عموم مردم خوزستان تا آخر بهار ۱۴۰۰ واکسینه می شوند اما تا زمان انجام این کار باید پروتکل‌های بهداشتی به صورت جدی رعایت شود.

به گزارش ایرنا، دکتر فرهاد ابول نژادیان پنجشنبه در حاشیه طرح واکسیناسیون خانه سالمندان در اهواز اظهار داشت: سالمندان از گروه های هدف و آسیپ پذیر بوده و با توجه به ابلاغ وزارت بهداشت، باید واکسیناسیون آنها انجام شود

 

وی با بیان اینکه امروز به ۲۴۰ نفر از سالمندان و پرسنل سرای سالمندان خوزستان واکسن دریافت کردند افزود: در مجموع ۴۵۰ نفر از سالمند و پرسنل آن واوسن دریافت می کنند که امروز برای نیمی از این افراد واکسن تزریق می شود و مابقی ظرف یکی ، ۲ روز آینده انجام می شود.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه روز جمعه ۲۲ اسفندماه محموله جدید واکسن کرونا وارد استان می شود گفت: در مرحله جدید واکسیناسیون پرسنل بهداشت و درمان، بیماران خاص، ام اس، تالاسمی، دیالیزی، هموفیلی و پرخطر انجام می شود و تلاش می کنیم به دیگر اقشار مردم واکسن تزریق شود.

 

وی گفت: برای جلوگیری از انتشار بیماری، انتظار داریم که مردم از ورود و خروج به شهرهای قرمز خودداری کرده و در تعطیلات نوروز سعی کنند در خانه های خود بنانند.

 

ابول نژادیان گفت: در پیک سوم بیماری، سن ابتلا پایین تر و واگیری آن شدیدتر است که امیدواریم با انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد شرایط بهتری در خوزستان باشیم.

 

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------