فوت‌های کرونا در اردبیل در حال افزایش است/ شناسایی 16 مورد کرونای انگلیسی در کیش



 بیمار جدید مبتلا به کرونا,اخبار امروز,اخبار جدید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته 15 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و 5 نفر در این خصوص فوت کرد.

شهرام حبیب‌زاده 28 اسفند در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: از 15 بیمار بستری شده جدید، 9 نفر از اردبیل، 2 نفر از پارس‌آباد، یک نفر از گرمی و 3 نفر از خلخال هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با بیان اینکه از این تعداد 9 نفر جزو بستری‌های کرونای انگلیسی هستند، ادامه داد: همچنین 19 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

  

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل 127 نفر است که از این تعداد 43 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه آی سی یو قرار دارند.

 

به گفته وی هم‌اکنون وضعیت شهرستان‌های نیر، نمین، سرعین، کوثر، گرمی، بیله‌سوار و اصلاندوز آبی بوده و شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، پارس‌آباد و خلخال نیز در وضعیت زرد هستند.

 

شناسایی 16 مورد کرونای انگلیسی در کیش

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از شناسایی 16 مورد ابتلای به کرونای انگلیسی در جزیره کیش خبر داد. 

 بیمار جدید مبتلا به کرونا,اخبار امروز,اخبار جدید

 

به گزارش فارس از بندرعباس، دکتر فاطمه نوروزیان امشب در گفت‌وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: در شبانه روز اخیر 28 مورد جدید ابتلای به کرونای انگلیسی در جزیره کیش شناسایی شده است.

 

وی افزود: این هشداری به کسانی است که پروتکل‌های سفر را رعایت نمی‌کنند.

 

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، اکنون 90 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که 27 نفر از آنان در آی‌سی‌یو قرار دارند و 6 نفر در وضعیت وخیم این بیماری قرار دارند.

 

دکتر نوروزیان ادامه داد: بحمدالله در شبانه روز اخیر فوتی ناشی از کرونا در استان نداشته‌ایم اما شمار مبتلایان به کرونای جهش یافته انگلیسی با 20 مورد جدید به 203 نفر رسید که شامل 16 نفر در کیش، 1 نفر در رودان، 1 نفر در میناب و یک نفر در بندرعباس بوده است.

 

تاکنون 1042 نفر در هرمزگان در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------