اخبار پزشکی

باکتری دندان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم‌ها و باکتری‌های…

زنگ خطر شیوع کرونا دوباره به صدا در آمد



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,
افزایش نسبی تعداد بیماران کرونایی در سطح استان طی روزهای اخیر زنگ خطر افزایش شیوع کرونا در استان را به صدا در آورده است.

به گزارش ایلنا،از تعطیلات عید فطر تاکنون شاهد افزایش ورود مسافران و کاهش فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستیم.

 

 ورود مسافر زیاد، رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و دستور العمل‌های بهداشتی سبب شد تا آمار ابتلا روند صعودی یابد.

 

افزایش نسبی تعداد بیماران کرونایی در سطح استان طی روزهای اخیر زنگ خطر افزایش شیوع کرونا در استان را به صدا در آورده است.

 

گرمای هوا نیز سبب شده تا تمایل افراد به استفاده از ماسک و دستکش کاهش یابد و همین موضوع یکی از عوامل افزایش ابتلا افراد به بیماری کرونا شده است .

 

پزشکان و پرستاران کادر درمانی استان پس از ۱۱۰ روز فعالیت درمانی خسته هستند و با افزایش ابتلا دوباره این قشر پاسخگوی نیاز بیماران نخواهند بود.

 

مردم و اصناف همچنان پروتکل‌های بهداشتی را باید الزاما به صورت کامل و دقیق رعایت کنند و به هشدارهای وزارت بهداشت درمورد عواقب عدم رعایت پروتکل‌ها توجه نمایند.

 

رعایت اصول بهداشتی مانند رعایت فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک، ضدعفونی دائم سطوح، شستشوی دست‌ها هر یک ساعت یکبار، پرهیز از سفر (درون و خارج استان) از مهمترین راه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا است.

 

تا زمان رسیدن به مرحله کنترل و مهار کامل بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال ویروس کووید۱۹ ، از هموطنان عزیز می خواهیم از انجام سفرهای غیر ضرور به استان مازندران بخصوص در ایام تعطیلات پرهیز کنند .

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------