اخبار پزشکی

نوشیدن آب پیاز ,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی

آب پیاز بدنتان را بازسازی می‌کند

بدون پیاز، هیچ غذایی خوشمزه نیست؛ لذا وقتی در وعده‌های غذایی گنجانده نشود، احساس کمبود می‌کنیم. پیاز در غذا هم معجزه می‌کند…

روند صعودی کرونا در استان خوزستان شکست



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,کرونا
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: روند شیوع کووید ۱۹ در خوزستان از اواسط تیرماه تاکنون نزولی است و حفظ این روند نیاز به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد. 

فرهاد ابول‌نژادیان در گفت‌وگو با  تسنیم در اهواز، با اظهار داشت: خوزستان در ماه پایانی بهار 99 روند صعودی داشت ولی با شروع تابستان این روند ثابت و از 15 تیرماه شاهد روند نزولی کرونا هستیم.

 

وی افزود: 65 درصد تخت‌های بیمارستانی در اختیار بیماران کرونایی است و این روند در ماه قبل تا 90درصد رسیده بود. اما همچنان تخت‌های آی سی یو تکمیل و ظرفیت خالی در این بخش نداریم.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به پذیرش تمامی بیماران کرونایی در هفته اوج کرونا در استان اظهار داشت: هفت هفته در پیک بیماری بودیم اما با این وجود پرسنل علوم پزشکی تمامی بیماران را پذیرش کردند.

 

وی به مساله اجتماعات در استان اشاره و گفت: مراسمات عروسی و عزا با حضور متراکم مردم به دلیل بافت قومی و طایفه‌ای در استان برگزار می‌شوند که این مساله مشکل اصلی ما است.

 

ابول‌نژادیان بیان داشت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم بیشتر شده اما بازارچه‌های محلی بدون نظارت و دستورالعمل‌های بهداشتی رها شده اند. این بازارچه‌ها در صورت عدم ساماندهی دوباره به شیوع کرونا دامن می‌زنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------