ماسکی عجیب با قابلیت تصفیه هوا



ماسکی عجیب ,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی

شرکت Biotlab ماسکی عجیب ارائه کرده است که روی گردن قرار می‌گیرد و دارای انواع محافظ‌های مغناطیسی صورت، فیلتر هوای هپا HEPA و اشعه ماورابنفش است.

 به گزارش ایسنا و به نقل از نیواطلس، بخش "Air-Ring" این ماسک دور گردن قرار می‌گیرد و باتری‌های آن روی قفسه سینه قرار می‌گیرند. این ماسک به راحتی روی صورت قرار گرفته و جدا می‌شود.

 

هوا از طریق یک مکش که دارای فیلتر است به داخل کشیده می‌شود و از نور ماورا بنفش گذشته و در نهایت پیش از آن که به دهان و بینی شما برسد از فیلترهای کربنی گذر می‌کند. به نظر می‌رسد این هوا عاری از هرگونه ویروس و عوامل بیماری‌زا باشد.

 

باتری‌های آن تا هشت ساعت کار می‌کنند و اگر از یک پاوربانک استفاده کنید می‌توانید این ماسک را برای مدت طولانی‌تری استفاده کنید.

 

بخش محافظ این ماسک قابل تغییر است و می‌توان آن را از یک ماسک کوچک صورت تا یک محافظ کامل صورت تغییر داد و حتی می‌توان کل سر را مانند یک کلاه با آن پوشاند.

 

ماسکی عجیب ,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی

یکی از مشکلات این ماسک این است که با تغییر جهت گردن در جای خود ثابت می‌ماند و همراه با حرکت سر و گردن تغییر جهت نمی‌دهد.

 

ماسکی عجیب ,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
 

این ماسک مناسب کووید-۱۹ نیست و مانند ماسک N۹۵ عمل نمی‌کند بلکه اگر فردی بیمار باشد و از این ماسک استفاده کند ویروس‌ها و عوامل بیماری‌زای موجود بازدم فرد در محیط پخش خواهد شد.

 

این ماسک برای استفاده در شهرهای دارای هوای‌ آلوده،   برای آن دسته از افرادی که دچار آلرژی هستند و کسانی که در محیط‌هایی با بوی ناخوشایند کار می‌کنند مناسب است.

 

ماسکی عجیب ,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------