آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

انهدام پهپاد ایرانی توسط آمریکا؟ | سرلشکر باقری: با هرگونه اقدام آمریکا مقابله و انتقام می‌گیریم



رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اگر آمریکایی‌ها نسبت به پهپاد‌های ایرانی اقدامی داشته باشند، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این اقدام خصمانه پاسخ خواهند داد.

به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص ادعای انهدام یک فروند پهپاد ایرانی توسط نیرو‌های آمریکایی در اقلیم شمال عراق گفت: اگر آمریکایی‌ها نسبت به پهپاد ایرانی اقدامی داشته باشند، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این اقدام خصمانه پاسخ خواهند داد و این حق مقابله و انتقام را برای خود محفوظ می‌دانیم.

 

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی اطلاعات کامل و دقیقی نسبت به پایگاه‌های حریر، اربیل و دهوک در عراق دارند خاطرنشان کرد: ما تنها با تجزیه‌طلب‌های تروریست در حال برخورد سخت نظامی هستیم و هیچ اقدامی در این مقطع نسبت به آمریکا‌یی‌ها نداریم و آن‌ها بدانند انتقام این حرکت برای نیرو‌های مسلح ما محفوظ است و به جای خود و مناسب با آن برخورد خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: این ادعای آمریکایی‌ها درباره انهدام پهپاد رزمی جمهوری اسلامی ایران ثابت می‌کند آمریکا با تروریست‌ها و تجزیه‌طلب‌ها همدست است و در حال همکاری با این گروه‌های تجزیه‌طلب و تروریست‌ها می‌باشد.

 

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در ادامه با توصیه به کشور‌های همسایه که پایگاه‌های آمریکایی و صهیونیستی در آن‌ها مستقر است، گفت: اگر اقدام خصمانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران، امنیت ملی و منافع ملی از پایگاه‌های آمریکایی در کشور‌های همسایه اتفاق بیفتد، حتماً به آن پایگاه‌ها جواب خواهیم داد.

 

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه دوستی کشور ایران با کشور‌های همسایه یک رسم و رسومی دارد و اگر این رسم و رسوم رعایت نشود باید انتظار پاسخ منطقی و متقابل ما را داشته باشند، گفت: مقابله با هرگونه اقدام دشمنی را حق قانونی خود می‌دانیم و در همه دنیا این حق وجود دارد و ما از این حق به موقع استفاده خواهیم کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------