آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

موسوی لارگانی: وحدت و انسجام اصلاح‌طلبان قطعا از اصولگرایان بهتر و بیشتر است



اخبار,اخبار سیاسی,موسوی لارگانی

یک نماینده اصولگرای مجلس دهم تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که اصولگرایان در انتخابات دارند این است که خودشان، خودشان را می‌زنند و خودشان رقیب یکدیگر می‌شوند.

سیدناصر موسوی لارگانی در گفت‌و‌گو با ایلنا، در بیان ارزیابی خود از نحوه ورود جریان اصولگرا به عرصه انتخابات مجلس یازدهم با بیان اینکه دولت فعلی منتسب به اصلاح‌طلبان است و عملکرد ضعیفی دارد، گفت: اصلاح‌طلبان در نظرسنجی که انجام شده جایگاه خوبی بین مردم ندارند و حقیقتا رویکرد مردم شاید این نباشد که دوباره بخواهند به اصلاح‌طلبان رای دهند و شاید اینطور هم نباشد که مردم خیلی به اصولگرایان هم نظر مثبت داشته باشند.

 

این نماینده اصولگرای مجلس دهم تاکید کرد: اصولگرایان باید تلاش کنند. یکی از مشکلاتی  که اصولگرایان در انتخابات دارند این است که خودشان، خودشان را می‌زنند و خودشان رقیب یکدیگر می‌شوند.

 

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به وحدت درون جریانی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان خاطرنشان کرد: وحدت و انسجام اصلاح‌طلبان قطعا از اصولگرایان بهتر و بیشتر است. معمولا در حوزه‌های انتخابیه‌ای که کاندیداها در صحنه انتخابات حاضر می‌شوند و مشخص می‌شود چه کسانی از سمت شورای نگهبان و دیگر نهادهای ناظر تایید شده‌اند، اصلاح‌طلبان یک نفر را در صحنه نگه می‌دارند اما در میان اصولگرایان این حالت وجود ندارد.

 

این عضو فراکسیون ولایی مجلس در پاسخ به این سوال که مطرح کردن «نواصولگرایی» از سمت محمدباقر قالیباف را چطور ارزیابی می‌کنید؟ و اینکه آیا می‌توان جریان اصولگرایی با آن پیشینه زیاد را کنار گذاشت و محوریت را به یک جریان نوپا داد؟، گفت: در اینکه آقای قالیباف از افرادی است که زمانی که در نیروی انتظامی بوده و یا در جبهه و جنگ و شهرداری حضور داشته خدماتی داشته است شکی نیست و جزو دلسوزان نظام است.

 

موسوی لارگانی اظهار داشت: الان نیز با شعاری نواصولگرایی وارد شده که این شاید خود باعث یک انشقاق شود. به نظر من دلسوزان نظام یعنی کسانی که زجر کشیده انقلاب هستند باید دورهم جمع شوند و اگر در بحث ریاست جمهوری هم در انتخابات سال‌های ۹۲ و ۹۶ شکست خوردیم به این برمی‌گردد که چند اصولگرا در کنار هم می‌خواهند با یک اصلاح‌طلب رقابت کنند.

 

نماینده اصولگرای مردم فلاورجان تصریح کرد: اگر گروه‌های مختلفی را در اصولگرایی تشکیل دادیم این قطعا خود یک شکست است و درخواست من این است که آقای قالیباف که جزو دلسوزان نظام است با افراد دیگر در جریان اصولگرا یک تصمیم واحد بگیرند و برنامه‌ریزی کنند که بتوانند در مجلس بیشترین کرسی‌ها را به دست بیاورند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------