آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

روحانی: ایران، روسیه و ترکیه ضامن آتش‌بس سوریه بوده‌اند



اخبار,اخبار سیاسی,حسن روحانی
رئیس‌جمهور  با اشاره به در پیش بودن برگزاری پنجمین جلسه روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در مورد سوریه و آينده آن، تأکید کرد:خوش بختانه در دو سال و نیم گذشته با ادامه روند آستانه، سه کشور ایران، روسیه و ترکیه تضمین کننده صلح در سوریه بوده اند.

به گزارش ايسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور عصر یک شنبه قبل از سفر آنکارا به خاطر شرکت در اجلاس روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در مورد سوریه، در فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران به ارائه جزئیاتی از دستور کار این اجلاس پرداخت و خاطرنشان کرد :اجلاس فردا پنجمین اجلاس سران سه کشور در مورد سوریه هست و براي هر سه کشور مسئله امنیت منطقه موضوعی دارای اهمیت به حساب می آید.

 

او ادامه داد:ایران، روسیه و ترکیه در یک منطقه و در مجاورت سوریه زندگی ميکنند و آنچه که مهم است این هست که تا اکنون نزدیک به 9 سال است که مردم سوریه در سختی های فراوانی قرار دارند و با تروریست ها و حامیان آن ها روبرو هستند .

 

رییس جمهوری خاطرنشان کرد:خوش بختانه در دو سال و نیم گذشته در ادامه روند آستانه که سه کشور ایران، روسیه و ترکیه تضمین کننده صلح در سوریه هستند، روند مناسبی بوده هست. امروز اکثریت قاطع در زمینه سوریه تحت پرچم این کشور و حکمرانی دولت قانونی آن هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------