آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

طرح نور و چالش‌های دوباره حجاب

شنبه، ۲۵ فروردین ۱۴۰۳، طرح «نور» برای برخورد با کشف حجاب آغاز شد. عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که این طرح در همه…

عضو کمسیون بهداشت مجلس: اختصاص یارانه معیشتی مشکلات ناشی از کرونا را حل نمی‌کند



اخبار,اخبار سیاسی,بشیر خالقی
عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص یارانه معیشتی مشکلات ناشی از کرونا را حل نمی‌کند و باید برای حل مسائل و مشکلات به وجود امده از شیوع ویروس از تجارب کشاورهای دیگر نیز بهره‌ بگیریم.

بشیر خالقی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: امروزه با توجه به اینکه شاهد بحران کرونا در سطح کشور هستیم بهترین راه پیشگیری از شیوع این بیماری ویروسی کرونا ماندن در خانه و رعایت تمامی موارد بهداشتی است.

 

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس دهم افزود: امکان قرنطینه کردن شهرها با استفاده از ظرفیت نیروهای نظامی وجود ندارد چراکه قرنطینه نیز مسائل و مشکلاتی به ویژه در بحث تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به وجود می‌آورد.

 

خالقی با بیان اینکه اختصاص یارانه معیشتی مشکلات ناشی از کرونا را حل نمی‌کند، تصریح کرد: باید برای حل مسائل و مشکلات به وجود امده از شیوع ویروس از تجارب کشاورهای دیگر نیز بهره‌ بگیریم.

 

عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: برای خروج و شکست بحران ویروس کرونا در کشور باید این بیماری را جدی بگیریم و در این راستا مردم ضمن رعایت تمامی موارد بهداشتی و هشدارهای وزارت بهداشت و درمان در خانه بمانند. برخی از مردم برخلاف این نظر که راه شکست کرونا رعایت موارد بهداشتی است این بیماری را جدی نگرفته و با حضور در بازارها و اماکن عمومی پرتردد و پرتجمع به شیوع بیشتر  آن کمک می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------