آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اعتراض یک نماینده مجلس به اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس‌جمهور

نوری قزلجه: نماینده بستان آباد گفت: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس جمهور بدعت محسوب می شود که با عدالت بودجه ریزی و اقدامات کارشناسی…

عضو کمسیون بهداشت مجلس: اختصاص یارانه معیشتی مشکلات ناشی از کرونا را حل نمی‌کند



اخبار,اخبار سیاسی,بشیر خالقی
عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص یارانه معیشتی مشکلات ناشی از کرونا را حل نمی‌کند و باید برای حل مسائل و مشکلات به وجود امده از شیوع ویروس از تجارب کشاورهای دیگر نیز بهره‌ بگیریم.

بشیر خالقی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: امروزه با توجه به اینکه شاهد بحران کرونا در سطح کشور هستیم بهترین راه پیشگیری از شیوع این بیماری ویروسی کرونا ماندن در خانه و رعایت تمامی موارد بهداشتی است.

 

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس دهم افزود: امکان قرنطینه کردن شهرها با استفاده از ظرفیت نیروهای نظامی وجود ندارد چراکه قرنطینه نیز مسائل و مشکلاتی به ویژه در بحث تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به وجود می‌آورد.

 

خالقی با بیان اینکه اختصاص یارانه معیشتی مشکلات ناشی از کرونا را حل نمی‌کند، تصریح کرد: باید برای حل مسائل و مشکلات به وجود امده از شیوع ویروس از تجارب کشاورهای دیگر نیز بهره‌ بگیریم.

 

عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: برای خروج و شکست بحران ویروس کرونا در کشور باید این بیماری را جدی بگیریم و در این راستا مردم ضمن رعایت تمامی موارد بهداشتی و هشدارهای وزارت بهداشت و درمان در خانه بمانند. برخی از مردم برخلاف این نظر که راه شکست کرونا رعایت موارد بهداشتی است این بیماری را جدی نگرفته و با حضور در بازارها و اماکن عمومی پرتردد و پرتجمع به شیوع بیشتر  آن کمک می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------