آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

مولاوردی در واکنش به به صدور کیفرخواست علیه خود: نمی‌دانم چرا قبل از اینکه کیفرخواست به متهم ابلاغ شود در رسانه خاص دست به دست می‌شود؟!



اخبار,اخبار سیاسی,شهیندخت مولاوردی
شهیندخت مولاوردی درخصوص صدور کیفر خواست خود گفت: نمی دانم چرا قبل از اینکه کیفر خواست به متهم ابلاغ شود برخلاف آیین دادرسی در رسانه خاص دست به دست می شود؟! این خبر قبل از اطلاع من منتشر شده است.

به گزارش برنا، یکی از خبرگزاری‌ها خبر از صدور کیفرخواست «شهیندختمولاوردی» با سه عنوان اتهامی را منتشر کرد. این خبرگزاری در متن این خبر آورده است؛ «شهیندخت مولاوردی»، معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با شکایت دستگاه امنیتی و انتظامی کشور با سه عنوان اتهامی در دادسرای فرهنگ و رسانه مجرم شناخته شد و کیفرخواست نامبرده صادر و جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

 

مولاوردی با اتهامات فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی(ماده ۵۰۰)، تشویق به فساد و فحشا و فراهم نمودن موجبات آن(ماده ۶۳۹) و در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه بندی شده با هدف بر هم زدن امنیت کشور(ماده ۵۰۵ قانون مجازات اسلامی) مجرم شناخته شد. مجازات مرتکبین جرائم مندرج در مواد ۵۰۵ و ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی تا ۱۰ سال حبس در نظر گرفته شده است.

 

شهیندخت مولاوردی درخصوص این  خبر گفت: چرا قبل از اینکه کیفر خواست به متهم ابلاغ شود برخلاف آیین دادرسی در رسانه خاص دست به دست می شود؟! 

 

این خبر قبل از اطلاع  من منتشر شده است و من در جریان این کیفرخواست نیستم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------