آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

رئیس پدافند غیرعامل: حمله سایبری از خارج کشور به سامانه سوخت‌رسانی تایید نشده است



سردار جلالی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
سردار جلالی گفت: حمله سایبری به سامانه سوخت بنزین هنوز تایید نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "سردار جلالی" رئیس سازمان پدافند غیرعامل در حاشیه مراسم افتتاح مرکز مانیتورینگ هشدار مخاطرات منابع طبیعی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه حمله سایبری به سامانه سوخت بنزین تایید نشده است، اظهار کرد: در حال حاضر حمله سایبری از خارج کشور به سامانه الکترونیکی سوخت رسانی بنزین تایید نشده است و همواره بین مخاطرات، اختلالات و حمله تفاوت‌هایی وجود دارد که نتایج قطعی پس از بررسی‌های نهایی اعلام می‌شود. هر چند جزو احتمالات است که منشا بیرونی داشته باشد.

 

او افزود: از همان لحظات اولیه اشکال در سامانه سوخت، تیم‌های پدافند غیر عامل در وزارت نفت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی حضور پیدا کردند و موضوع را بررسی می‌کنند.

 

جلالی ادامه داد: ظرف کمتر از ۱۲ ساعت توانستیم سوخت‌رسانی در کشور را راه اندازی کنیم و هم اکنون تیم‌های تخصصی در حال بررسی ابعاد مختلف این موضوع هستند.

 

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به مشکلات اخیر اختلال در سامانه سوخت بیان کرد: بنابر ارزیابی ها در سال گذشته و امسال، سامانه سوخت، از عدم هماهنگی اجرایی در نکاتی که تذکر داده بودیم، آسیب خورد.

 

او در پایان با تاکید بر اهمیت آب، خاک و مراتع تصریح کرد: افتتاح مرکز مانیتورینگ بررسی در سازمان جنگل ها، مخاطراتی همچون قاچاق و تخریب مراتع را بررسی می‌کند که امیدواریم سایر سازمان‌های مربوط با سازمان جنگل‌ها همراهی لازم را داشته باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------