آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

انتقادها از وزیر بهداشت پیشنهادی/ چرا دختر و داماد شما درست یک هفته قبل و زمانی که به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی شدید، به تهران منتقل شدند؟



وزیر پیشنهادی بهداشت,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته وارد بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهدات، درمان و آموزش پزشکی شدند و امروز به ادامه بررسی آن می پردازند. 

به گزارش ایسنا، ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس قرار دارد.

 

در نشست نوبت عصر روز گذشته مجلس، گزارش کمیسیون های بهداشت و درمان و آموزش و تحقیقات درباره بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان ‌و آموزش پزشکی قرائت شد. همچنین یک نماینده مخالف به اظهار نظر پرداخت.

 

گزارش دیروز از بررسی صلاحیت بهرام عین اللهی را اینجا بخوانید.

 

اکنون مجلس در حال ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت است.

 

آریان‌پور: وزیر پیشنهادی بهداشت توانایی مدیریت چالش‌های این حوزه را دارد

رضا آریان پور عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: وزیر پیشنهادی بهداشت هم براساس شاخصه‌های علمی و هم براساس تجارب کاری توانایی مدیریت حوزه بهداشت و درمان کشور و مقابله با چالش‌های آن را دارد.

 

محسنی‌ بندپی: عین‌اللهی بهترین گزینه برای شرایط فعلی کرونایی کشور است

محمدعلی محسنی بندپی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی بهداشت، عین‌اللهی را فردی برنامه‌محور و مدیر خواند و گفت که وزیر پیشنهادی بهداشت یکی از بهترین‌ گزینه‌ها برای شرایط فعلی کشور است.

 

توسلی، نماینده مخالف بهرام عین اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت: 

فعالیت همزمان در بخش دولتی و خصوصی طبق قانون ممنوع است

 

 اما جنابعالی همزمان با داشتن کرسی استادی در دانشگاه شهید بهشتی و اشتغال در بیمارستان لبافی‌نژاد، در بخش خصوصی نیز مطب دارید و گفته می‌شود که سهامدار یک بیمارستان خصوصی نیز هستید

 

 چرا دختر و داماد شما درست یک هفته قبل و زمانی که به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی شدید، به تهران منتقل شدند؟

 

عسگری: برنامه های وزیر پیشنهادی بهداشت در حوزه مهار کرونا ادامه سیاست های قبلی است

مهدی عسگری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی بهداشت تاکید کرد: برنامه های وزیر پیشنهادی در حوزه مهار کرونا ویروس ادامه سیاست های قبلی است که تقلید محض از سازمان بهداشت جهانی می‌باشد.

 

میرمحمدی: وزیر پیشنهادی بهداشت فردی میدانی است

سید جلیل میرمحمدی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: با توجه به سوابق وزیر پیشنهادی بهداشت به جرأت می‌توانم بگویم ایشان فردی میدانی است که با همکاری تمام ارکان دولت می‌تواند چالش‌های این حوزه را مدیریت کند.

 

بهروزی فر: ۹۱ درصد برنامه های پیشنهادی وزیر بهداشت با اسناد بالادستی تطابق دارد

خلیل بهروزی فر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت دولت سیزدهم با استناد به بررسی معاونت نظارت مجلس گفت: ۹۱ درصد برنامه های پیشنهادی وزیر بهداشت با اسناد بالا دستی تطابق دارد.

 

عین اللهی: تا پایان بهمن امسال واکسیناسیون کرونا تمام می شود

بهرام عین اللهی، وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه برنامه اصلی ما واکسیناسیون است گفت: اولویت اول ما تهیه واکسن بوده که تا پایان بهمن امسال واکسیناسیون کرونا تمام خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------