آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

انتقاد یک فعال رسانه ای از سیاست دولت رئیسی: امان از این اینترنت ناسرعت پر محدود!



 محمد مهاجری,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

 

محمد مهاجری نوشت: از ابتدای دولت سیزدهم، ظاهرا سیاست بر تقابل با «سرعت اینترنت» است و به نظر می‌رسد در این چندماه کم، اینترنت «ناسرعت پرمحدود» در ایران فراگیر شده و ظاهرا این مسیر هم ادامه خواهد داشت. قبلا به این دولت لقب «دولت دامادها» را داده بودند و حالا لقب دولت توسعه دهنده‌ی «اینترنت ناسرعت پرمحدود» هم اضافه می‌شود.

 

به گزارش خبرآنلاین؛ محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا، در کانال تلگرامی خود نوشت: «محمد مهاجری نوشت: از ابتدای دولت سیزدهم، ظاهرا سیاست بر تقابل با «سرعت اینترنت» است و به نظر می‌رسد در این چندماه کم، اینترنت «ناسرعت پرمحدود» در ایران فراگیر شده و ظاهرا این مسیر هم ادامه خواهد داشت. قبلا به این دولت لقب «دولت دامادها» را داده بودند و حالا لقب دولت توسعه دهنده‌ی «اینترنت ناسرعت پرمحدود» هم اضافه می‌شود.

 

محمد مهاجری: از ابتدای دولت سیزدهم، سیاست بر تقابل با «سرعت اینترنت» است

 

تا آنجا که می‌دانم اینترنت، امروز به چهار شیوه قابل ارائه به مردم است:

۱.پرسرعت نامحدود

۲.پرسرعت پر محدود

۳.ناسرعت نامحدود

۴.ناسرعت پرمحدود

 

محدودیتها و اعمال سانسور، شاید در دست دولتها نباشد؛ اما سرعت که اختیارش با دولت است. دولت قبل اگر نتوانست بر محدودیتهای نادرست موجود بر اینترنت غلبه کند، اما انصافا سرعت را تا حد ممکن توسعه داد و به لطف سیاستهای غلط فیلترینگ اینترنت و فراگیری فیلترشکن‌ها، مردم هم خوب یادگرفته بودند که چگونه یک سرویس اینترنت «پرسرعت پرمحدود» را به «پرسرعت نامحدود» تبدیل کنند.

 

از ابتدای دولت سیزدهم، ظاهرا سیاست بر تقابل با «سرعت اینترنت» است و به نظر می‌رسد در این چندماه کم، اینترنت «ناسرعت پرمحدود» در ایران فراگیر شده و  ظاهرا این مسیر هم ادامه خواهد داشت. قبلا به این دولت لقب «دولت دامادها» را داده بودند  و حالا لقب  دولت توسعه دهنده‌ی «اینترنت ناسرعت پرمحدود» هم اضافه می‌شود.

 

پیش بینی می‌کنم در عصر توسعه‌ی اینترنت ناسرعت پرمحدود، درآمد اپراتورها هم کم شود؛ فلذا سهامداران محترم اپراتورها که خود از بنیانگذاران مفهوم اینترنت ناسرعت پرمحدود در ایران هستند، برای جبران کاهش درآمد خود، قیمت اینترنت را نیز افزایش دهند. پس جای ترقی دستاورد فعلی هم همچنان وجود دارد و می‌توان در سال آینده لقب توسعه دهنده‌ی «اینترنت ناسرعتِ پرمحدودِ گران» را به دولت سیزدهم اعطا کرد.

 

این مطالب را در حالی نوشتم که ویدئوی صحبتهای انتخاباتی آقای رئیسی را چندبار مرور کردم که می‌گفت: «چرا وقتی بچه‌ها گیم بازی می‌کنند، اینترنت قطع میشه، چرا یک دانشجو وقتی میخواد یک فایل علمی رو از اینترنت ببینه ناراضیه؛ من خودم دو میلیون فالور دارم!»».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------