آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: بازگشت گشت ارشاد کار دولت است؛ وزارت کشور راسا آن را اداره می‌کند

بیگی درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کنند. در نشست…

معاون استانداری اصفهان: مسئولان همگی تسبیح به دست بگیرند و روزانه تکرارکنند کارگزار دولت رئیسی اند❗️



 ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
  معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه در هشت سال گذشته ظرفیت‌های کشور معطل ماند و امروز اثرات آن بر زندگی مردم تاثیرگذار است، گفت: امروز تنها تفکر انقلابی می‌تواند ناجی کشور باشد و این وضعیت را تغییر دهد.

 محمدرضا جان‌نثاری، عصر امروز(سه شنبه، ۲۰ اردیبهشت) در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اردستان اظهار کرد: همه مسئولان شهرستان و استان باید جهاد تبیین را جدی بگیرند و به فوریت آن را اجرا کنند.

 

وی با بیان اینکه در کل سابقه تاریخی کشور ایران هیچ زمانی را سراغ نداریم که به اندازه مقطع جمهوری اسلامی به این کشور خدمت شده باشد، افزود: امروز وظیفه همگان و مخصوصا افرادی که دوران انقلاب و قبل از آن زندگی می‌کردند، جهاد تبیین است و باید خدمات جمهوری اسلامی را برای نسل‌های امروزی بیان کنند. 

 

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به خدمات و پیشرفت‌هایی که در دوران انقلاب اسلامی در کشور اتفاق افتاده است، گفت: با وجود همه این خدمات ولی مشاهده می‌شود که مردم از وضعیت کنونی کشور ناراحت هستند و معیشت آنها در سال‌های اخیر دچار مشکل شده است. امروز وضعیتی را مشاهده می‌کنیم که فشار بر عموم مردم زیاد و بسیار به آنها سخت می‌گذرد.

 

جان‌نثاری تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دولت‌های مختلفی بر کشور حکومت کردند و هر زمانی مسئولانی که در راس دولت قرار داشتند، اعتقادات دینی و انقلابی را عملی کردند توانستند خدمات ارزشمندی را برای کشور انجام دهند، ولی هر زمانی که مسئولان کشور نگاه به غرب داشتند، وضعیت کشور به بن بست رسید.

 

وی با بیان اینکه در هشت سال گذشته ظرفیت‌های کشور معطل ماند و امروز اثرات آن بر زندگی مردم تاثیرگزار است، خاطرنشان‌ کرد: امروز تنها تفکر انقلابی می‌تواند ناجی کشور باشد و این وضعیت را تغییر دهد.

 

 مسئولی که نمی‌تواند مشکلات مردم را برطرف کند، برود 

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان، گفت: با تغییراتی که انجام شد، ۲۸ فرماندار استان اصفهان با هدف ایجاد یک فضای جدید تغییر پیدا کردند. معتقدیم باید نگاه اداری استان در تمام سطوح تغییر کند. مدیران ارشد استان اصفهان توجه داشته باشند هر مسئولی که نمی‌تواند مشکلات مردم را برطرف کند باید برکنار شود، زیرا کار مردم باید در کم‌ترین زمان ممکن انجام شود.

 

جان‌نثاری با تمجید از اقدامات فرماندار سابق اردستان گفت: خوشبختانه با تلاش‌هایی که شده است و با وجود محدودیت و کمبودهایی که در بخش‌های مختلف وجود داشت خدمات دولتی در چهار سال گذشته شهرستان اردستان بسیار درخشان است.

 

وی با بیان اینکه فرماندار جدید اردستان هر اقدامی که می‌خواهد انجام دهد باید برای دنیا و آخرت مردم مفید باشد، افزود: فرماندار، منصوب سلسله مراتب وزارت کشور است و نباید به هیچ گروه، جناح، جریان و افرادی وابستگی داشته باشد. البته در دوران فرماندار جدید جریان انقلابی و حزب اللهی شهرستان اردستان باید رشد و شکوفایی چشم‌گیری داشته باشد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان، تصریح کرد: به تمام فرمانداران شهرستان‌های استان تاکید کردیم که مردمی بودن را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند و آنها را در اقدامات شهرستان خود دخالت دهند و به کوچک‌ترین درخواست‌ها و مشکلات آنها رسیدگی کنند.

 

جان‌نثاری اضافه کرد: مسئولان ادارات شهرستان‌های استان با جدیت مسائل و مشکلات مردم را دنبال کنند و همگی یک تسبیح دست بگیرند و روزانه تکرار کنند من کارگزار دولت سیزدهم هستم تا بتوانند خدمات خود به مردم را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------