تولید سه چرخه برقی یاماها با انعطاف زیاد در شیب ها



اخبار,اخبارعلمی وآموزشی,سه چرخه برقی

شرکت یاماها تازه ترین سه چرخه برقی خود را تولید کرده که از انعطاف بالایی برای حرکت در سطوح شیبدار و ناهموار برخوردار است و سه چرخ آن به طور مستقل عمل می کنند.

به گزارش فارس،  شرکت یاماها تازه ترین سه چرخه برقی خود را تولید کرده که از انعطاف بالایی برای حرکت در سطوح شیبدار و ناهموار برخوردار است و سه چرخ آن به طور مستقل عمل می کنند. این سه چرخه که تریتاون نام گرفته، به علت همین انعطاف چپ نمی کند و به خصوص برای استفاده نوجوانان و افراد کم سن و سال به راحتی قابل استفاده است.

 

اخبار,اخبارعلمی وآموزشی,سه چرخه برقی


شاسی این سه چرخه در مقایسه با مدل اولیه عرضه شده در سال 2017 به طور کلی تغییر کرده و موتور برقی آن در کنار چرخ های عقب قرار گرفته است. یک باتری انرژی مورد نیاز این سه چرخه را تامین می کند.

توزیع وزن بر روی این سه چرخه از طریق یک سیستم خودکار هوشمند صورت می گیرد تا از سقوط ناگهانی مسافر در سطوح مورب و شیبدار جلوگیری شود. چرخ ها اگر بر روی سطحی با اختلاف ارتفاع قرار بگیرند، نیز به طور خودکار زاویه و نحوه قرارگیری خود را تنظیم می کنند.

این سه چرخه یک متر طول و 40 کیلوگرم وزن دارد و قرار است ظرف هفته های آینده در ژاپن عرضه شود. قیمت این محصول هنوز اعلام نشده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------